Cea mai puternică versiune a lui Zafira Tourer se mândreşte cu un timp 0-100 km/h de 8.9 secunde şi o viteză maximă de 225 km/h.
Consumul mixt al acestei versiuni este de 7.0 litri la sută, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 164 de grame pe kilometru. Repriza 80-120 km/h în treapta a cincea este realizată în doar 8.3 secunde, spun cei de la Opel. Motorizarea se mândreşte şi cu un nivel ridicat de rafinament şi elasticitate, cei de la Opel punând accentul pe aceşti factori în detrimentul livrării unui nivel de putere cât mai ridicat. Noua versiune de motorizare a lui Zafira Tourer se distinge printr-un set de evacuări duble, inscripţii "Turbo" de culoare roşie pe caroserie şi o gamă de jante din aliaj cu dimensiuni de la 17 la 19 inch. Până la motorizarea 1.6 SIDI Turbo de 200 CP, cel mai puternic Zafira Tourer era echipat cu un motor 2.0 BiTurbo CDTI de 195 CP şi 400 Nm. Spre comparaţie, această versiune asigură un sprint de la 0 la 100 de km/h în 8.9 secunde şi o viteză maximă de 218 km/h. Totodată, Zafira Tourer poate accelera de la 80 la 120 de km/h în treapta a cincea de viteză în 8.5 secunde, cu 0.2 secunde mai lent decât cel mai puternic "benzinar". Versiunea 2.0 BiTurbo CDTI a monovolumului păstrează o valoare medie a consumului de 5.6 litri la sută.Via Opel
Asa este. Ai perfecta dreptate. Majoritatea modelelor Opel au o problema in a pune puterea pe asfalt.
Iar Zafira mi se pare cel mai reusit model de la Opel.