Între timp, uzina PSA din Trnava, Slovacia, ar putea primi modele noi în producţie. În prezent, aceasta construieşte modelele Peugeot 208 şi Citroen C3 Picasso. Odată cu mutarea producţiei lui C3 Picasso, fabrica ar avea capacitate liberă suficientă pentru introducerea unui nou model, cel mai probabil fiind vorba despre o creaţie a concernului francez. Însă, parteneriatul dintre General Motors şi PSA Peugeot-Citroen nu este lipsit de probleme, fiind o serie de diferenţe tehnice în ciuda planurilor avansate de producţie şi dezvoltare comună.
După cum explică reprezentanţii Automotive News, PSA Peugeot-Citroen nu poate folosi platforma de clasă medie de la General Motors pentru succesorii lui C5 şi 508 din motive legate de partenerii lor din China, SAIC Motor, care consideră că PSA este rivalul lor pe piaţa din China. Cu toate aceastea, cei doi parteneri vor să construiască succesorul lui Insignia pe platforma EM2 a celor de la PSA, la fabrica din Rennes (Franţa) împreună cu noua generaţie a lui Citroen C5. În plus, modelele concernului PSA nu sunt compatibile cu transmisia cu două ambreiaje a concernului General Motors.Via AutomotiveNews (înreg.)
hahahaha
;