Opel vrea o nouă reducere a producției la Ruesselsheim: producția ar urma să scadă cu 20%, la 35 de vehicule pe oră

de Paul Cosma
Vineri, 21.09.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel pregătește o nouă reducere a producției la fabrica sa din Ruesselsheim, potrivit informațiilor apărute în presa germană. Producția ar urma să scadă de la 42 la 35 de vehicule pe oră după ce, în urmă cu o lună, scăzuse de la 55 la 42 de unități. Constructorul susține că sunt “ajustări planificate” ale producției.

Presa din Germania vorbește despre o nouă reducere a producției la una din fabricile Opel. De curând, vânzările slabe înregistrate de Opel în această vară au dus la “încetinirea” producției la două dintre fabricile constructorului.

Potrivit informațiilor de la vremea respectivă, producția la Ruesselsheim a scăzut de la 55 la 42 de vehicule pe oră, respectiv de la 37 la 30 de vehicule pe oră la Eisenach.

Acum, Opel s-ar pregăti de o nouă reducere a producției la Ruesselsheim, conform presei locale. Producția ar urma să scadă cu aproape 20%, de la 42 la 35 de vehicule pe oră, dar planul nu a fost încă aprobat.

Surse din interiorul companiei susțin că producția ar urma chiar să fie oprită complet pentru 7 zile în intervalul 1-29 octombrie. Un purtător de cuvânt de la Opel a spus că este vorba despre “ajustări planificate” ale producției, fără să ofere alte detalii.

Via Reuters

Comentarii (6)

  • Dupa pofta inimii lui inexorabil :))
    6 0
  • Hunter
    Din pacate Opel a ramas un fel de "ratusca cea urata" a industriei auto si a grupurilor auto din care a facut parte. Degeaba istoria Opel incepe sa fie scrisa de pe la mijlocul secolului 19, faptul ca aproximativ 90 de ani a apartinut de GM s-a vazut. Degeaba au avut modele iconice de-a lungul timpului, modele care au adus inovatii in industrie sau care au fost apreciate si vandute destul de bine, cand esti tinut din scurt de conducerea grupului din care faci parte si ti se dau "firmituri" sa te dezvolti sau mai bine spus sa existi, nu faci treaba. Fiabilitatea a scazut mult in ultimii ani, masinile erau facute din bucati, cu componente de la diferiti producatori si asta s-a vazut poate si in increderea din partea clientilor.
    Iar faptul ca Opel a fost preluat de PSA, e cam ca si nuca-n perete. Francezii au alt stil de management in industria auto, care mie personal, nu mi se pare ca se poate mula pe marca Opel. Degeaba pui piese ale grupului PSA in Opel-uri, asta nu o sa ridice in ochii publicului ideea de "masina germana" in ceea ce priveste marca Opel.
    Din pacate, Opel a ajuns o alternativa cam slabuta la alte marci. Alte marci care tot cresc si producatorii se zbat sa le faca competitive, iar Opel ramane a 5-a roata de la caruta.
    Poate daca Opel ar fi avut un curs istoric precum Skoda de exemplu, ar fi fost altceva. Cand faci parte dintr-un grup precum VAG, si tot ceea ce pui pe masina e facut in house, si ti se mai da si mana libera sa te dezvolti (avand un knowhow solid), ajungi acolo unde este Skoda astazi. Sau chiar si Seat.
    8 8
  • @Hunter
    PSA inainte de a prelua Opel.

    https://www.reliabilityindex.com/news/52/States%20of%20Repair%20%E2%80%93%20Japanese%20and%20French%20brands%20top%20international%20league%20table%20of%20car%20reliability

    Masina nemteasca e mai aratoasa in general si umple bine buzunarele (unora), dar le si goleste pe cele ale snobilor.
    4 5
  • inexorabil
    @Hunter, vânezi…speculații?! Realitatea este una singură: după apusul feericei perioade KAD, Opel s-a concentrat pe volum (nu că n-ar fi fost un obiectiv și ȋnainte). Prin urmare LOGICĂ, ȋn perimetru german, Opel trebuie pus ȋn balanță numai cu VW (marca ȋn sine), iar sfera comparației nu trebuie să se lărgească până ȋn Cehia, Spania sau Franța, fiindcă – eu, cel puțin, așa consider – un asemenea gest ar echivala cu un sacrilegiu.

    Zadarnic ȋi impută mulți calitatea “slabă” cică evidențiată de-a lungul secolelor (scuzați sarcasmul). Dacă Blitz-ul ar fi strălucit la capitole precum demaraj și viteză maximă – care definesc “cultura” auto a mult prea multor românași și care sunt asociate, ȋn mod reflex, cu “celesta” Triadă – atunci nici dreaqu nu l-ar mai fi subestimat/persiflat – pariez pe viața mea toată. Plus că inginerii lui Opel sunt sensibil mai avizați decât toate specimenele “tecemiste” de la noi.

    Din postura mea de posesor de Opel (deci nu mă exprim ca un “urechist”), fabricat taman “ȋn ultimii ani, de când a scăzut fiabilitatea”, pot să afirm cu fermitate că a scăzut…numărul contestatarilor. Câteodată, pur ȋntâmplător, Insignia mea stă parcată lângă modele din același segment, dar…”premium” (C-Klasse, A4 sau Seria 3), iar unii ȋi admiră arhitectura specifică facelift-ului din 2013 și chiar ȋmi mărturisesc că ar prefera-o…Triadei. Eu le ripostez “mirat” : “Păi, cum așa? Alea sunt premium, nu vezi sau nu știi?” – “Pot să fie ce vor ele, frățioare, că mie tot a ta ȋmi place” – “Exterior-interior?” – “Tot…Cât ai dat pe ea?” – “Fix 13500 euro” – “Numa’ ?! Și ai turbodiesel de aproape 200 de cai. Cu consumul cum stai?” – “Cam 7 litri ȋn regim mixt, verificat” – “Dotări?” – “Te plictisești până termini de citit lista și, oricum, găsești tot ce-ți trebuie. La omologare, cei de la RAR mi-au zis: ‘Ce mai vrei, domnule?' ” – “Fain! Păi o să-mi caut și eu o splendoare de-asta” – “Dar n-o să beneficiezi de faimoasa calitate ultra de pe luxoasele germane” – “Hai să-mi bag picioarele, că toate sunt plastic acum, premium-nepremium, numai că unele sunt mai mișto decât altele” (v-am reprodus numai un astfel de dialog).

    Rulată peste 180000 km ȋn numai patru ani, deci destul de “alergată” și, totuși, nu mi se pare deloc că motorul sau vreun alt ansamblu ar da semne de oboseală. La viteze foarte mari, arată o stabilitate…incredibilă. Frânează excepțional, de te unge pe inimă. Cutia o fi ea japoneză, dar nu-i poți reproșa absolut nimic (despre ea, cei de la reprezentanță m-au sfătuit așa: “Asigură-i uleiul care trebuie și când trebuie (nota mea: adică numai din portofoliul de produse GM) și n-o să te doară deloc capul”). Vrute și nevrute ca dotări, ȋn spiritul lui Buick și Oldsmobile. Iar dacă apeși butonul “Sport”, apare un mesaj standard la bord: “A 5-a roată de la căruță”.

    On topic. V-am avertizat de mai multe ori ce intenții are, de fapt, PSA ȋn privința proaspetei sale “achiziții”. Ce ameliorări, ce restructurări, ce reduceri, ce restricții? Aiurea-n metrou. N-o interesează decât dispensarea de “balastul” patrimonial al lui Opel (cu Ruesselsheim cu tot), odată ce a dobândit dreptul legal de a aplica emblema Blitz pe mașinile sale, vizându-le ȋn special pe cele dedicate segmentului obsesiv al momentului: SUV.
    Opel va repeta, ȋntr-un fel, istoria lui Pontiac sub amprentă Chevrolet/Holden. Numai că, chiar și lăsat fără motoare proprii, Pontiac tot mai reușea niște forme distincte, originale, chiar fascinante, ȋn schimb Opel va sucomba și ca arhitectură…
    4 3
  • Edikkk
    În primul rând, scade producţia din Germania drastic pentru că muncitorii germani sunt foarte scumpi.

    În Germania se merită să produci (şi să rămâi profitabil) doar maşini de lux : Mercedes, BMW (Audi eu nu consider că sunt marcă de lux).

    Vor muta toată producţia Opel treptat în alte zone din Europa şi vor lasă doar firmiturile, ca să îi lase numele "german" lui Opel, aşa de imagine
    4 0
  • Florin
    Pentru Opel ar fi fost grozav daca ar fi fost preluat de o marca auto germana din gama BMW sau Mercedes pentru care Opel sa fie divizia non premium.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru