Grupul Peugeot-Citroen caută să aducă Opel pe linia de plutire, după ce constructorul german a înregistrat mai mulți ani de pierderi.
Obiectivul trasat de PSA este ca Opel să ajungă la un ușor profit până în 2020, prin mai multă eficiență în producție și reducerea costurilor. Grupul francez a anunțat deja reducerea orelor de lucru în unele fabrici Opel sau tăieri de joburi la Vauxhall.
“Dacă nu au produse noi, nu vor fi acolo”, a declarat un oficial PSA despre absența Opel la ediția din acest an a Salonului Auto de la Geneva.
În schimb, Opel se va concentra mai mult pe evenimentele proprii și va merge la saloanele auto atunci când va avea “motive și produse bune”.
Absența producătorilor auto de la aceste saloane nu este o noutate, mulți dintre ei preferând să găzduiască evenimente pe cont propriu sau să meargă la târguri de tehnologie precum Consumer Electronics Show (CES) din Las Vegas.
Via Autonews
Colegilor pasionati de mai sus le spun sa se uite pe motortrend, autoblog si caranddriver.
Cheers!