Opel a dezvăluit la sfârșitul săptămânii trecute planul prin care intenționează să ajungă pe profit în 2020 după preluarea de către Grupul PSA Peugeot-Citroen.
Strategia implică lansarea a 9 modele noi, printre care și un SUV pentru care germanii au dezvaluit deja un teaser, dar și lansarea de versiuni hibride sau electrice pentru toate modelele până în 2024.
Pe de altă parte, Opel a confirmat că, pentru a crește veniturile, va apela la creșteri de prețuri. Una dintre metode este lansarea unei versiuni de echipare superioare, despre care știm deja că se va numi Ultimate. Nu este însă clar dacă acest nivel de echipare va avea același statut cu cel al celorlalte niveluri de echipare deja existente sau dacă Opel va promova numele Ultimate inclusiv pe caroseria modelelor, așa cum procedează de exemplu Ford în cazul nivelul de echipare premium Vignale.
De asemenea, constructorul german va opera numeroase schimbări în cadrul modului în care funcționează rețeaua sa de dealeri.
Una dintre probleme este că cei mai mulți dealeri reprezintă de fapt mici afaceri de familie care vând puține mașini și care se concentrează pe lucrări de întreținere și vânzare de mașini second-hand. Prin schimbările pregătite, Opel intenționează să aplice strategii similare pentru întreaga să rețea de dealeri din Europa."Vrem performanțe mai bune și o cultură bazată pe profit. În viitor nu vrem să ne bazăm doar pe cantitate, ci și pe calitate, ceea ce înseamnă să vindem modele mai valoroase", spune un purtător de cuvânt al Opel.
Via Automotive News
Comentarii (2)