Opel va trecere printr-un plan serios de restructurare, prezentat recent de preşedintele GM Europe, Steve Girsky şi vice-preşedintele GM Europe, Thomas Sedran. Planul a fost dezvelit odată cu primul Opel Adam de serie, model a cărei fabricaţie a început astăzi la uzina din Eisenach, Germania. Planul se numeşte Drive!2022 şi este structurat pe zece ani. Adam este unul dintre componentele acestui plan, care mai include şi lansarea a 23 de modele noi şi a 13 motorizări noi până în 2016.
Pe lângă aceste lansări, Opel şi Vauxhall vor construi şi alte modele care nu se află în portofoliul lor, cel mai probabil anumite modele Chevrolet şi Buick, unele dintre ele putând fi destinate pieţei din China. În plus, Opel şi Vauxhall vor colabora cu PSA Peugeot-Citroen, noii parteneri ai GM Europe, alături de care americanii vor să reducă costurile operaţionale şi de dezvoltare pe piaţa din Europa, necesitate pe care o împart cu concernul franţuzesc.
Planul de restructurare a mărcilor Opel şi Vauxhall subliniază angajamentul General Motors pentru cele două mărci. În trecut, cele două mărci au fost luate în considerare pentru o eventuală vânzare, dar cei de la GM s-au răzgândit şi le-au păstrat. Planul de restructurare nu include speranţa ca strategie, vizând trei faze esenţiale pentru reducerea pierderilor. De la creşterea vânzărilor pe piaţa din Rusia, până la lansarea modelelor noi, cei de la Opel vor să atingă şi un procent de utilizare de 90% a fabricilor sale din Europa, pentru a putea asigura profitabilitatea în viitor.Via Autocar
Comentarii (1)