Fabrica Opel din Ruesselsheim, Germania, va produce două modele noi din 2016. Dintre acestea, unul va purta sigla Buick şi va fi comercializat doar pe piaţa din Statele Unite ale Americii.
Esential
2016
este anul în care fabrica Opel din Ruesselsheim va începe producţia celui de-al şaselea model de pe liniile sale de fabricaţie, care va purta sigla Buick.
Opel va introduce două modele noi la fabrica sa din Ruesselsheim în cea de-a doua parte a deceniului curent, informează cei de la Just Auto.
Unul dintre acestea este un Buick, fiecare exemplar produs urmând să fie exportat în afara Europei, pe piaţa din Statele Unite ale Americii. Cel de-al doilea model care va fi fabricat la uzina principală a mărcii germane va fi
viitorul vârf de gamă de la Opel. Pe lângă cele două modele, fabrica din Ruesselsheim va construi în continuare modelul Insignia în toate versiunile sale, alături de Zafira Tourer, care va intra în producţie în ianuarie 2015, după ce liniile de producţie vor fi mutate de la Bochum.
Opel ar putea construi un SUV pe nume Monza în Germania
Arată cunoscut? Este interiorul lui Buick Regal, versiunea americană a lui Opel Insignia.
General Motors va investi 245 de milioane de euro în fabrica Opel din Ruesselsheim pentru a acomoda producţia noului model.
Detaliile despre acest model vor fi publicate abia la finele anului curent, spun cei de la Just Auto, americanii de la GM preferând să nu dezvăluie nimic din motive legate de competitivitate. Sursa din cadrul GM care a dezvăluit aceste informaţii a anunţat că decizia a fost deja aprobată de consiliul de supraveghere şi conducere al companiei din Detroit şi că producţia va începe la jumătatea deceniului curent.
Şeful GM: "Sunt încântat de progresul mărcii Opel"
Wolfgang Schafer-Kulg, şeful consiliului muncitorilor Opel şi preşedinte adjunct al comisiei de supraveghere a mărcii germane spune că deciziile legate de viitorul model Buick au fost dfeja discutate în cadrul înţelegerii colective dintre sindicalişti şi conducerea concernului, titrează cei de la Just Auto. Totodată, introducerea modelului Buick în producţie la fabrica Opel va fi efectuată la scurtă vreme după ce marca Opel va părăsi piaţa din China, unde investiţiile necesare în vederea creşterii vânzărilor ar fi prea mari în raport cu beneficiile.
Şeful Opel: "Vreau să schimbăm poziţionarea noastră pe piaţă"
În schimb, GM se va concentra pe celelalte mărci pe care le comercializează în China, cum ar fi Buick.
În 2013, cei 22 de dealeri Opel din China au vândut 4.365 vehicule, în timp ce Buick a vândut 810.000 unităţi pe aceeaşi piaţă, cu ajutorul a 650 de dealeri.
O decizie similară a fost aplicată în Australia, părăsită de Opel după doar un an de la intrarea pe această piaţă, unde GM ar putea apela la brandul local Holden pentru a-şi comercializa modelele.
Noua şefă a GM, declarată cea mai puternică femeie din afaceri
Via JustAuto (înreg.)
Conform publicatiei Business, in care se relateaza in mare parte stiri cu aspect mediatic, m-a prins o nedumerire in cazul impartirii unor platforme ale grupului GM cu fratele de rudenie ''Caddy''......pai bun. Caddy ori este premium ori non premium ? Ramane de vazut ce se va intampla cu industria auto americana, fiindca in ultimul timp, conducerea ''doarme in bocanci'' .
Sa auzim numai de bine!
stiri cu aspect mediatic ?
fratele de rudenie ?
stirea e ca "el" s-a intors. In forta.
platformele GM intodeauna au fost impartite cu "caddy" acesta din urma fiind un brand al lui GM. Dar "publicatia" Business nu are de unde sa stie aspectu' doar relateaza stiri cu aspect...mediatic. :))
All the best!
Kind regards !
-platforma tehnica va fi una comuna pentru ambele marci;
-probabil ca este mai ieftin sa se produca acolo unde aceasta platforma tehnica este folosita si vazuta cel mai bine;
-probabil se ia in calcul si o analiza a pietei europene pentru o eventuala intrare a lui Buick in Europa?
@inexorabil, iti inteleg nostalgia. Dar vorbesti de vremuri apuse dinainte de 2000, cand Cadillac sau Buick erau vazute si apreciate ca niste marci cu masini 100% americane. La fel se intampla si in cazul lui Caddy pana sa ajunga sa fie vazut ca un Opel sau un SAAB. Dar vezi tu, asta se intampla cand nu existau asemenea probleme economice mondiale si concurenta era alta (uita-te in ultimii 15 ani cat au crescut BMW si chiar si Audi in SUA de exemplu si cu siguranta vor mai creste - mare atentie si la Volvo care vine puternic din urma, plus ca este stiut ca la un moment dat Volvo era o marca apreciata un State). In plus acum 15 ani nici nu se prea punea problema de economie de carburant, iar criza economica, criza care inca se mai simte serios, era ceva ce se invata doar in facultati si acolo ramanea. In plus sa o spunem si pe-a dreapta: americanii nu stiu sa se descurce cand dau de greu. Si asta s-a dovedit acum 5-6 ani cand imprumutau bani de la statul american si bosii mergeau la intalniri cu Obama in avioane private de milioane de dolar. Pai dupa ce ca esti in rahat, mai esti si nesimtit. Practic a fost ca un joc de domino, a fost suficienta o criza economica pentru ca totul sa fie dat peste cap, sa fie o debandada si nimeni sa nu mai stie ce sa faca.
Pacat, ce a fost industria auto americana si ce a ajuns! Inclusiv aceasta stire demonstreaza asta.
Treaba lor cum isi gandesc politica de branduri, dar sper ca au invatat din greselile trecutului. Iar Buick-ul asta chiar arata bine, la fel ca oricare din modelele lor din ultima vreme. Oricum ar fi, bafta maxima!
HABAR N-AM CE-AI SCRIS ACOLO DAR II INTRECI IN VOLUM PANA SI PE REDACTORII AUTOMARKET, probabil esti vreun ag comercial sau ceva de genul asta la vreun dealer... GM, E PLINA ROMANIA DE "INGINERASHI" CA TINE!!! 3 la leu
see you!
deci de prin 2015 platforma lui Insignia se transforma in "brand new technology" ptr piata americana si alte meleaguri cu densitate mare de fraieri pe mp, si o sa poarte palarie de Buick
ok, in Romania pe primul loc sunt cocalarii, iar secondo, amatorii de masini americane, macar daca spuneati ceva de alea clasice din '50-'60, mai intelegeam
aaa, da, scartie cum sa nu, de junghiuri si tehnica avansata pe care o au, de cutii pe roti ce sunt, ... ex malibu
Baiete,de permis nu te mai intreb,macar ai 18 ani??
Urca-te intr-un Malibu,fa o tura cu el,macar ca pasager pt ca ma indoiesc ca ai permis,pe urma mai stam de vorba.
Mda,romanul tipic,le stie pe toate...
crezi ca permisul rezolva calitatea unei masini?
si sa stii ca am cam...18, ai nimerit-o aici, nu-i mult dar e peste media:))
Exact cum credeam,avem de aface cu un tinerel care vorbeste din auzite.
Despre ce calitate vorbesti cand tu ai vazut un Malibu doar de la distanta,sau mai rau,doar in poze.
Cand o sa iei permisul si o sa te maturizezi putin o sa intelegi mai bine.
Ieri am facut un test cu un Malibu 2013. Esti total pe dinafara dar asta e normal, cand habar-n-ai despre ce vorbesti. Masina e foarte bine inchegata, are tinuta de drum si tot ce vrei.
Deprecierea dupa un an de zile si 20 000 km e incredibila. De la 30 000 ajunsese la 17 000. Stiu e unul din lucrurile negative la orice masina americana, dar daca planuiesti sa o tii pe termen lung, asta iese din calcul. Un alt lucru negativ mi s-a parut un picut lenesa, dar nimic deranjant. Totul depinde de ce ai condus inainte si de cerintele de la ora actuala.
Oricum, diferente majore intre o masina americana si una japoneza/coreana eu nu mai vad. As inclina chiar balanta spre americane, mai ales pentru ce ofera la pretul cerut. Daca vrei un pic altceva, tinuta de mers, prestanta, etc atunci mergi pe mana europenilor.
la un drive-test nu se vede fiabilitatea, doar ceva performante, dar nu e cazul la tine (nu cred ca esti sofer de teste, sau esti?) si eventual calitatea finisarilor
tu esti habarnist... din cap pana-n picioare
... te-ai gandit ca e posibil sa evaluezi o masina si dpdv al tehnologiei pe care o are?
si da ca sa-ti raspund: am si condus-o, ca posibila optiune de masina de servici
Cand esti atat de prost incat sa aduci fiabilitatea in discutie la o masina de sub 1 an de zile, atunci nu pot decat sa trag concluzia ca esti mafia sau un alt cretin pe acelasi calapod. Iar pentru clasa asta de inteligenta n-am decat 2 cuvinte: hai sictir.
cred ca nici daca citesti un text de 10 ori nu intelegi despre ce e vorba acolo, se pare ca ai ceva opozanti pe aici, nu mai stii pe cine sa banuiesti, pai la ce cretinatati aberezi despre masini, pareri gen afara ninge, nici nu ma mir, ca atragi bascalia spre tine
am o nelamurire: de ce astia ca tine, care n-au nici studii in domeniul auto, nici nu lucreaza in domeniu (nu ma refer la vanzari, mass-media, etc) isi dau silinta sa para ca stiu cand e evident, de la o posta, ca habar n-au, ai impresia amatorule ca nu e vizibila, necunostinta ta in domeniu? am inteles ca e o tara libera, fiecare poate sa debiteze ce vrea, dar nu ma pot abtine sa nu scriu ceva in deradere cand iti vad parerile de ... 2 bani. Iti place sa crezi despre tine ca, chiar stii ceva? Pai o dai in penibil, chiar nu-ti dai seama?
Cand ai impresii si pareri gen piatza de zarzavaturi: masina inchegata, tinuta de drum, etc. nu ma pot abtine sa nu ma intreb ce-i si cu prostanul asta aici si asa des si sa mai rup un comentariu in bascalie.
Tu-mi lauzi o masina la 20 de mii, deja ti-ai format o parere pozitiva? Pai GM-ul asta nu face Logan-uri, fraiere, e un nume totusi in lumea auto, din 100 de amatori ca tine, 100 ar avea aceleasi pareri...profesioniste. Demonstrezi exact contrariul a ceea ce vrei sa pari. I-al de mana pe inexorabil si pe altii care-si dau silinta pe aici si scrieti articole auto ptr gimnaziu. Dar si acolo s-ar putea sa fiti luati peste picior.
Esti jalnic.
despre fiabilitate: DEX, mai inveti si tu termeni noi,
cretinule: ai dreptate fiabilitatea nu se vede la un drive-test, cine pe cine se contrazice aici? inteligentule:)), tu aperi masina la ...20.000 km...prostane!!!
mai citeste...de 10 ori, poate, poate
si cred ca doar aici ai si tu tangenta cu "auto", la un mod mai realistic
sau "caruta" la 20000 de km, in general toate sunt ok la macar numarul asta de km, de la cea mai slaba la cea mai buna, care or fi ele, dupa preferinte (nu luam in calcul cazuri extreme), ele ajung in starea de caruta sau cutie pe roti, ca sa ma exprim asa, datorita nefiabilitatii (in timp/nr de km parcursi)
si atunci tu ce sustii de fapt cu acest test?
ce era de asteptat de la un Malibu la 20000, sa se comporte cum?
ca o rabla? sau o...cutie pe roti? n-avea cum teoretic
logic, concluzia e ca tu esti ala care pune problema fiabilitatii la 20000, sau la mai putin de un an vechime, daca aduci in discutie un test la acest nr de km
avea dreptate cineva cand spunea ca scoala romaneasca fabrica tampitzi....voi sunteti cel mai bun exemplu,
GM=garbage engineering, cum se exprima chiar un american de rand, pe un forum acum cateva zile