Opel va căuta să își îmbunătățească imaginea pe piața europeană în următoarea perioadă, La fel va face și Vauxhall, divizia britanică a constructorului din Russelsheim. Anunțul vine chiar din surse oficiale, de la Tim Tozer, directorul executiv Vauxhall, și de la Mark Adams, designerul șef Opel-Vauxhall.
Acesta din urmă susține că produsele companiilor au ajuns la un nivel ridicat de satisfacție și sunt extrem de competitive. Cu toate acestea, percepția publică este cu mult în urmă, iar Vauxhall, în special, are mult de recuperat.
„Am pierdut din valoarea brandului în anii 90, dar acum avem produse cu care putem recupera. Ținta mea este de a aduce percepția măcar la același nivel cu calitatea Vauxhall. Și Opel trebuie să facă la fel”, a declarat Adams, care nu a exclus ideea unei mașini simbol într-un viitor ceva mai îndepărtat. „Trebuie să ne ocupăm de miezul brandului și apoi de lucrurile mai interesante. Trebuie să devenim profitabili.
Așa că o astfel de mașină va veni, probabil, dar asta nu se va întâmpla anul viitor.” Tozer a fost în asentimentul colegului său din departamentul de creație și a susținut că „pentru a putea dezvolta modele simbolice, brandurile au nevoie de o fundație solidă. Pentru 20% creativitate avem nevoie de 80% fundație.”Reabilitarea mărcii Vauxhall în Marea Britanie va presupune o raportare la cerințele publicului local și adaptarea unei politici de marketing britanic.
Asta înseamnă că Vauxhall nu va ma copia reclamele Opel, schimbând doar sigla. Tocmai de aceea Tozer este în căutarea unui nou director de marketing, capabil să ofere un mesaj creativ brandului.via autocar
Eu nu stiu cate pasiune a provocat sau n-a provocat OPEL in randurile cumparatorilor insa, ceea ce stiu sigur este faptul ca OPEL in anii '70 era cel mai mare producator de autovehicule din Europa, ceea ce contribuia pe deplin la statutul de Nr.1 mondial al GM.
Pe oamenii aceia (de la paradele acelor timpuri) nu-i aducea nimeni cu de-a sila să asiste.
GM a produs materiale propagandistice de calitate, interesante şi educative---întotdeauna, încă din zorii automobilismului.
Una este să critici cu argumente solide (cum o fac eu, de obicei, la adresa conducerii GM, preponderent pe tema erorilor manageriale şi a atitudinilor neprofesioniste) şi alta este să dai cu copita doar fiindcă o grămadă de “GM-ofobi” se comportă identic.
“Stupid people”…ah, unde eşti dumneata, maestre Silviu Brucan?
Iar dacă tu eşti mishazaitev cu adevărat, atunci mă lepăd în mod public de stima pe care ţi-o purtam.
uiti ca acea nebunie era specifica unei perioade de boom economic a SUA. Iar pasiunea nu era doar pentru domeniul auto; aviatie, astronomie, mecanica, electrotehnica, etc toate erau absorbite de public cu aceeasi ardoare. America anilor '60 nu se va mai intoarce.
Tot compari acele vremuri cu aceste vremuri, fanii din anii 60-70 cu cei de acum. Frate, lumea s-a maturizat, acum nu se cade in fund pentru nush' ce Buick ci se sta la rand 2 saptamani pentru un IPhone. Masina numai naste pasiuni, gadgeturile media sunt ultima gaselinita.
Lumea se schimba...
PS cat despre mocofania antevorbitorului tau...sa fim seriosi....te-a tras de maneca, te ia valul din cand in cand si daca nu perorezi pe tema apuselor vremuri bune o dai in religiozitati.
N-ai cum să tăgăduieşti “religiozităţile” mele (totuşi, sunt admise doar la…singular) sub aspectul veridicităţii.
Lumea nu se schimbă, ci se prăbuşeşte de vie în abisul veşnic…Călătorie plăcută! Să nu uite să-mi trimită vederi semnate.
Viene (întâmplător, rimează cu "bre, nene"), nu mă aştept în veci la pilde de înţelepciune din partea ta sau a celor care îţi seamănă. În definitiv, va veni şi surpriza pregătită “fanilor” mei de pe AM. De fapt, a început încă de acum, dacă sesizează careva…
jenant, isi imbunatatesc imaginea de brand spunand ca vor sa isi imbunatateasca imaginea de brand.