"Trebuie să ne recâştigăm clienţii. Am crescut preţurile la Opel prea repede. Pe viitor, vom face modificări pentru a face maşinile noastre mai accesibile. Vom face şi o investiţie semnificativă în portofoliul de produse al mărcii Opel. Am observat cu interes faptul că o parte din competitorii cheie ai mărcii Opel au anunţat planuri de a reduce investiţiile în produsele noi. declarat Karl-Friedrich Stracke într-un interviu acordat luna trecută celor de la Automotive News.
Produsul este rege şi totodată cheia succesului în viitor.", aCei de la Opel vor lansa 23 de noutăţi până în 2016, incluzând modele precum Mokka şi Adam, dar şi 13 propulsoare noi, unele dintre ele formând trei familii noi de motoare. Noua strategie a mărcii Opel vizează recâştigarea vechilor clienţi şi atragerea de clienţi noi, totul în încercarea de a obţine profitabilitate sustenabilă pe termen lung. Măsurile necesare creşterii profitabilităţii la Opel vor implica şi eficientizarea producţiei la uzinele mărcii şi strângerea legăturilor cu PSA Peugeot-Citroen, noul partener General Motors în Europa.
Via Autoblog
Comentarii (0)