Opel se aliaza cu Mango
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Opel si casa de moda spaniola Mango au semnat un parteneriat care consta in lansarea unei campanii publicitare in Europa, in aceasta vara. Cooperarea dintre cele doua companii promoveaza cabriolet-ul Tigra TwinTop si actuala colectie Mango.
Olivier Danan, director de marketing la Opel, a explicat acest parteneriat: "Fiecare sosea este un catwalk. Oamenii sunt la fel de interesati de automobile cum sunt si de haine. Astazi mai mult ca niciodata, masinile sunt considerate accesorii chic care trebuie sa se potriveasca cu look-ul." Inca de la lansarea sa, Tigra TwinTop a avut ca target segmentul femeilor preocupate de look-ul lor. "Targetul nostru este acelasi cu al casei de moda Mango, asa ca parteneriatul vine sa promoveze produsele noastre intr-un mod atractiv si complementar."
Campania include actiuni diverse de tipul: concursuri, prezentari de moda, zile speciale dedicate femeilor, o zi speciala de cumparaturi la Paris, vouchere de cumparaturi. Pentru campania publicitara, Opel va folosi manechine imbracate in haine Mango, care vor promova Tigra TwinTop pe internet, in ziare si in reviste.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Porsche marchează 75 de ani de la începutul producției de automobile la uzina sa principală din Zuffenhausen. Primul model produs la această uzină a fost 356, care este și primul model al mărcii. (02.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
Comentarii (0)