Constructorul german a lansat o versiune de transport marfă a cvadriciclului Rocks-e, numită Kargo. La fel ca versiunea normală pentru pasageri, noul model este absolut identic cu Citroen My Ami Cargo, care a debutat anul trecut pe piața europeană.
Astfel, în locul unde ar fi scaunul pentru pasager, avem un compartiment de încărcare cu un volum de maxim 400 de litri. De asemenea, Rocks-e Kargo este dotat și cu o podea de încărcare reglabilă, care poate acomoda obiecte cu o lungime de până la 1.2 metri. Mașina poate transporta marfă cu o greutate de până la 140 de kilograme.
Evident, fiind un cvadriciclu, dimensiunile lui Rocks-e sunt destul de mici, lucru care îl face foarte manevrabil în oraș, cu o rază de întoarcere de 7.2 metri. La lungime sunt trecuți 2.41 metri, iar lățimea și înălțimea măsoară 1.39, respectiv 1.52 metri.
La fel ca versiunea normală Rocks-e, noul model de transport marfă dezvoltă, în mod continuu, 8 cai putere. Cu accelerația la podea, propulsorul electric dezvoltă maxim 12 cai putere, iar bateria de 5.5 kWh oferă o autonomie de 75 de kilometri în regim WLTP. Bateria poate fi încărcată la o priză AC în circa 4 ore.
via Opel
Dar cu siguranta n-ar fi potrivita pe drumuri de tara - aici sunt de acord
Piața e tricky. Această mașină pentru distribuitori sărăcuți ar putea fi oarecum fiabilă în orașe cu infrastructură impecabilă.