- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Tehnologie
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Opel revoluţionează iluminarea pe timp de noapte: faza lungă este standard şi adaptivă
Nu cred ca se poate adapta suficient de repede la vitezele cu care circula unii nebuni pe strazi.
Sistemul este dezvoltat de ZKW, un producator de elemente de iluminat mai putin cunoscut la noi...la inceputul filmuletului (0:15) se poate citi in dreapta sus a dispozitivului acela electronic sigla ZKW.
Oricum, foarte ingenios acest sistem. Bravo Opel!
nu e nevoie decat de un microcip pt control, si senzori pt a trimite informatiile felevante referitor la trafic. cel mai simplu e utilizarea de surse IR si un soft de recunoastere al formelor. se vede jocul de lumni de pe perete cum e efectuat si pe paduri. aia e chiar simplu cu un timp minim de testare
...la fel cum astept cu nerabdare povestirile despre filemele 3D (tati si voi trebuia sa va uitati prin niste ochelari de hartie ca sa vedeti 3D...)
oricum niciodata fabricantii de automobile nu vor face sisteme de iluminare sau sisteme de injectie sau sisteme de esapament,ei colaboareaza cu producatorii consacrati pt aceste tipuri de componente
Insa nu stiu 2 lucruri:
Cat va costa acest optional, cat de fiabil va fi, si in caz de accident cat va costa inlocuirea lui ?
@brck
@t
Bineinteles ca e de cacao . Doar in cazul in care era produs de vw sau bmw era bun dar asa nu e al lu opel si oricum e praf normal, mai bine un xenon de passat b 6 tdi bineinteles.
Opel fie ca va place fie ca nu face pipi incet incet pe vw si asta se vede la calitate ,inovatie si design.
Nu mai fiti penibili cu postari dastea .=))
Se vede in filmulet cat de luminat e vehiculul din fata. Si nu toti au oglinzi laterale anti-orbire (pt ca pe cea din interior o mai rezolvi)
Marca asta a iesit in ultimii 4 ani de doua ori Masina anului si de alte doua ori a fost pe 2 si 3 .
De altfel aceasta marca ,daca tot ai adus vorba are cateva modele care sunt de 3 ani pe primele locuri in categoriile lor ca calitatea fabricatiei inaintea unor modele ca audi a 6 sau bmw seria 3 .(a nu se confunda cu materiale mai bune decat audi si bmw )
Deci cine nu si-a luat pastilele pana la urma ? :)) ai fost amuzant rau .
@AdyyB - daca e asa floare la ureche acest sistem de ce oare nu l-au scos deja cei de la grandiosul si inegalabilul concern vag care au impresia ca au inventat roata desi pe ei i-a inventat hitler ?
Mie spre deosebire de altii imi plac si modele de la alte marci si nu ascund asta . Golf r ,desi ca design este batraneasca ca masina sport este o creatie super.Opel este o marca ca oricare alta insa in ultimii 6 ani a progresat ca nimeni altcineva din europa.Poate Citroen sa aiba un progres asemanator.