Deşi a anunţat în urmă cu câteva zile că va renunţa la dezvoltarea unei noi generaţii Ampera din cauza vânzărilor slabe, Opel nu intenţionează să abandoneze segmentul vehiculelor electrice.
Karl-Thomas Neumann, preşedintele executiv Opel, a declarat că brandul din Russelsheim se va dedica în continuare filosofiei eMobility. Ca o confirmare a interesului acordat soluţiilor de propulsie electrice, Neumann a anunţat şi un nou model cu zero emisii, lansat după ce Ampera va ieşi de pe piaţă.
Modelul electric va fi diferit de Ampera şi va face parte din planul de dezvoltare Opel, care prevede lansarea a 27 de modele până în anul 2018. Oficialul german a lăsat să se înţeleagă că viitorul produs va fi unul pur electric, fără asistenţa unei unităţi pe benzină care să acţioneze pe post de generator, cum se întâmplă în prezent în cazul lui Ampera.Având în vedere că şi General Motors a promis un vehicul electric cu o autonomie de peste 320 de kilometri şi un preţ de 30.000 de euro (echivalentul a 22.000 de euro), ne putem aştepta ca şi Opel să folosească tehnologia. Maşina electrică este aşteptată în anul 2016.
1. Toyota Prius... 12,848
2. Toyota Prius Sedan.... 11,277
3. Ford C-Max... 2940
4. Toyota Prius V.... 2510
5. Nissan LEAF.... 2347
6. Chevrolet Volt.... 1777
7. Toyota Prius Plug-In... 1571
8. Tesla S... 1400
8. Honda Insight...333
9. Mitsubishi i MiEV....22
Segmentul are o scadere de 13% fata de luna corespondenta anului 2013. Singurii pe + sunt Leaf (29%) si Prius Plug-in (121%)
Lasa ca din greseli invata omul. Macar bine ca s-au trezit acum.
AMPERA E UN HIBRID
NU AMESTECATII HIBRIZII CU 100% ELECTRIC
Asa este, toate vorbele lui Ghosn s-au adeverit...
daca te referi la lista cu vanzari sa stii ca nu am facut altceva decat copy-paste de pe un site american. Baietii au pus in aceeasi oala electricele cu hibrizii si asa am facut si eu. E interesant totusi ca, electricele se apropie vertiginos de macar un model hibrid. Si cand te gandesti ca LEAF atat de injurat ca design (si nu numai) e preferat unui Volt.
Insuccesul lui Volt il pun pe seama incapacitatii celor de GM sa pozitioneze clar modelul. Ca hibrid INTOTDEAUNA il comparau (in primul rand) cu Leaf. As mai adauga MINCIUNA denumita "modelul electric". Poate ca potentialii clienti au observat ocaua mica a celor de la GM si le-au intors spatele (dar e doar o presupunere).