Opel reduce preţul lui Ampera: 39.900 euro pe piaţa din România

de Sebastian Toma
Joi, 19.09.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a redus preţul lui Ampera, modelul având acum un preţ de pornire de 39.900 euro cu TVA inclus pe piaţa internă. Modelul este laureatul titlului "Car of The Year", ediţia 2012, respectiv eCar Award 2013.

Esential 500 de kilometri este autonomia totală a modelului german.
Opel Ampera, deţinătorul titlului Car of The Year 2012, a devenit mai accesibil în urma unei strategii revizuite a mărcii germane. Astfel, nemţii şi-au ieftinit modelul electric cu autonomie extinsă, preţul său fiind redus pe mai multe pieţe, inclusiv pe cea din România. La momentul lansării, Ampera ajungea să coste mai mult de 40.000 de euro cu TVA inclus, dar importatorul mărcii în România anunţă acum un preţ de pornire de 39.900 euro cu TVA inclus, marcând o diferenţă de mai multe mii de euro faţă de valoarea anterioară a modelului. Opel Ampera este vândut în aceeaşi formulă şi cu aceleaşi echipamente faţă de versiunea disponibilă până în prezent, schimbarea preţului fiind doar un impuls din partea constructorului pentru a motiva clienţii să aleagă soluţia lor de mobilitate ecologică.

Deşi este prezentat ca un vehicul electric cu autonomie extinsă, Opel Ampera este, la nivel conceptual, un hibrid în serie.

Practic, motorul electric propulsează vehiculul în toate momentele, dar unitatea cu ardere internă este pornită şi activată atunci când este necesară încărcarea acumulatorului de 16 kWh care alimentează motorul de 150 CP. În modul 100% electric, Ampera poate să parcurgă până la 80 de kilometri fără să emită emisii poluante, dar această autonomie variază în funcţie de stilul de condus al şoferului, fiind importantă o abordare temperată a condusului.

Urmareste Automarket
După cum ne-au explicat cei de la Opel într-o comunicare anterioară, costul primei revizii a lui Ampera va fi de aproximativ 40 de euro, iar costurile cumulate ale reviziilor pentru primii cinci ani sau 150.000 kilometri se ridică la maximum 600 de euro.
Modelul promite intervale de revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile, asociate cu o garanţie Opel de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie. Potrivit reprezentanţilor Opel, costurile de revizie ale modelului Ampera sunt comparabile cu cele ale lui Corsa 1.3 CDTI. În comparaţie cu un Opel Insignia 2.0 CDTI, primul an de utilizare aduce un avantaj de cost de 77% în favoarea Ampera, valoare ce creşte pe parcursul exploatării. În cel de-al treilea an de exploatare, diferenţa de costuri ajunge la 84% în favoarea lui Ampera.

Via Opel

Comentarii (13)

  • Se compara mere cu pere. Revizii? Pai la diferenta de 15000 de euro fata de Insignia, hai 10000, cate revizii+benzina/motorina poti sa ai?
    Diferenta e ca ai aprecierea greenpeace.
    Daca vin cu marketingul asta marsat pe revizii...
    12 6
  • nu se compara dar daca banii sunt munciti conteza sa nu mai scoti inca un sac de bani pe parcursul vietii automobilului pe langa cei 2-3 la achizitie. Pana la urma trebuie sa ai un punct de referinta, un reper la care sa te raportezi. Si daca Corsa 1.3 CDTI are una din cele mai mici costuri de intretinere, de ce nu? In comparatie Corsa e un puricel ca dimensiuni, interior, etc

    .....imi place masina, conceptul dar patruj'de mii sunt niste bani.
    12 3
  • Scrooge
    la banii care se vinde, ce este si ce ofera, e o masina absolut inutila in Romania.
    5 5
  • Ce mi-e 40.000, ce mi-e 45.000 euro. Mare reducere! Daca le injumatatea mai ziceam... Oricum, dupa cum se spune mai sus, tot ai grija unui motor conventional. Reviziile costa !
    9 5
  • antonny
    După cum ne-au explicat cei de la Opel într-o comunicare anterioară, costul primei revizii a lui Ampera va fi de aproximativ 40 de euro, iar costurile cumulate ale reviziilor pentru primii cinci ani sau 150.000 kilometri se ridică la maximum 600 de euro.......Numai minciuni daca ii ei la banii marunti .....numai face atat......
    2 2
  • @antonny
    Numai uleiul costa 50 euro... scurt ! fara manopera, fara alte nebuneli
    2 2
  • eu is curios daca au vindut vreo masina in romania
    1 1
  • 40k euro e enorm! E mai scump decat un clasa C, seria 3 sau A4. Si totul pentru doar 50 km? Macar de era un plug-in hibrid pe care l-ai putea incarca la priza (noaptea in casa din suburbiile vestice cu subventie, ziua in parcarea de la servici - daca ar exista asa ceva). Poate prinde in alte tari unde au infrastructura, subventii la achizitie, la energie electrica noaptea, benzi dedicate, scutiri de taxe in centru ... 40 de mii pentru o masina care face exact acelasi lucru ca un model compact de 12 mii, de ex. renault, ford, kia etc ... ???
    0 2
  • sa faci ecologie pe banii tai, nu-i o solutie, macar la tesla ai o masina de top la aceeasi bani pe care ii dai pt. ceva similar cu motor clasic.
    3 5
  • Valentin
    Daca ați fi condus-o, nu ați mai fi vorbit așa. Se conduce bestial, cam ca un Porsche (inclusiv poziția la volan!), are cuplu cât cuprinde dar în plus față deun Boxter are un confort de limuzină de lux, inclusiv 2 scaune în spate, ca la Bentley!
    Desigur că este scumpă dar este cea mai convenabilă în categoria asta și face toți banii.
    A propos, se încarcă la priză, deci este plug-in. În plus, se încarcă de la decelerari si de la motorul termic, pe care de altfel nici nu îl auzi.
    Give it a try!
    3 1
  • Stai calm
    @kdz

    La 95.000 euro imi iau un Ferrari sau un GT-R care pune in fund Tesla Model S oricand si oriunde.
    2 2
  • Corect ! Tesla Model S n-a fost niciodata comparata cu supersportive adevarate. Au fost scoase in fata doar comparatiile care o avantajau.
    Manipulare clasica! Pentru prosti ! Imperialismul american si Anglia, mana lor dreapta sa traiasca!
    1 1
  • corect e plug-in hibrid, doar ca la noi tre' sa stai la casa pentru a te putea fali ca poti merge 50km electric ... plus can-ai subventii reale pentru curent noaptea. Pretul explica clar de ce s-a vandut o singura bucata in 8 luni
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru