Deşi este prezentat ca un vehicul electric cu autonomie extinsă, Opel Ampera este, la nivel conceptual, un hibrid în serie.
Practic, motorul electric propulsează vehiculul în toate momentele, dar unitatea cu ardere internă este pornită şi activată atunci când este necesară încărcarea acumulatorului de 16 kWh care alimentează motorul de 150 CP. În modul 100% electric, Ampera poate să parcurgă până la 80 de kilometri fără să emită emisii poluante, dar această autonomie variază în funcţie de stilul de condus al şoferului, fiind importantă o abordare temperată a condusului. După cum ne-au explicat cei de la Opel într-o comunicare anterioară, costul primei revizii a lui Ampera va fi de aproximativ 40 de euro, iar costurile cumulate ale reviziilor pentru primii cinci ani sau 150.000 kilometri se ridică la maximum 600 de euro. Modelul promite intervale de revizie de 30.000 de kilometri sau un an de zile, asociate cu o garanţie Opel de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru baterie şi sistemul electric de propulsie. Potrivit reprezentanţilor Opel, costurile de revizie ale modelului Ampera sunt comparabile cu cele ale lui Corsa 1.3 CDTI. În comparaţie cu un Opel Insignia 2.0 CDTI, primul an de utilizare aduce un avantaj de cost de 77% în favoarea Ampera, valoare ce creşte pe parcursul exploatării. În cel de-al treilea an de exploatare, diferenţa de costuri ajunge la 84% în favoarea lui Ampera.Via Opel
Diferenta e ca ai aprecierea greenpeace.
Daca vin cu marketingul asta marsat pe revizii...
.....imi place masina, conceptul dar patruj'de mii sunt niste bani.
Desigur că este scumpă dar este cea mai convenabilă în categoria asta și face toți banii.
A propos, se încarcă la priză, deci este plug-in. În plus, se încarcă de la decelerari si de la motorul termic, pe care de altfel nici nu îl auzi.
Give it a try!
La 95.000 euro imi iau un Ferrari sau un GT-R care pune in fund Tesla Model S oricand si oriunde.
Manipulare clasica! Pentru prosti ! Imperialismul american si Anglia, mana lor dreapta sa traiasca!