Esential
2015 | este anul în care Opel va lansa noul model premium de segment mare (E). |
Opel îşi va îmbogăţi gama în următoarea perioadă cu un model premium de segment mare care îşi propune să se poziţioneze deasupra lui Insignia ca dimensiuni, dotări şi preţ. Cu toate acestea, oficialii Opel susţin că noul model al mărcii nu se va bate direct cu Seria 5, Audi A6 sau Mercedes E-Klasse, ci va fi un crossover care va iniţia practic un nou segment de piaţă.
"Brandul Opel nu poate fi mulţumit doar cu Insignia", este declaraţia pe care a dat-o Karl-Friedrich Stacke, preşedintele Opel, pentru jurnaliştii germani de la Welt am Sonntag.
Un al doilea model nou care va îmbogăţi gama Opel va fi unul electric care se va situa sub Ampera ca dimensiuni. Conform informaţiilor publicate de Automotive News, această maşină va avea dimensiunile lui Corsa şi urmează să rivalizeze direct cu viitorul Renault Zoe, model 100% electric pe care marca franceză îl va lansa în 2012 în Europa.
OPEL VA AJUNGE PE ALTE CONTINENTE
Planurile Opel nu vizează doar lărgirea gamei proprii, ci şi expansiunea mărcii pe alte continente.
Dacă până acum vorbeam de un Opel european, Stracke vrea să transforme brandul într-unul global şi să vândă 150.000 de maşini pe an în afara Bătrânului Continent. Primele ţări non-europene care vor face cunoştinţă cu Opel vor fi Argentina şi Chile, germanii plănuind ulterior să ajungă în China şi Australia.via | Automotive News (înreg.)
Domnii de la Opel cred ca ar face mai bine sa investeasca in dezvoltarea si eficientizarea gamei actuale, care are suficient de multe lipsuri, decat sa se apuce de reinventat...
Pur si simplu cand zici Opel abia daca te induri sa dai banii pe un Insignia... Or sa faca si ei cam ce au facut VW cu Phaeton...
-nu stiu daca vor putea sa vanda o masina mai scumpa (si mai pretentioasa) decat Insignia. Reteta asta au adopat-o si alti constructori si nu prea le-a iesit. Cel mai bun exemplu ar fi VW cu al lor Phaeton (ar mai fi Velasatis-ul, C6-le, 608-ul). Poate, daca va fi pozitionata ca si pret putin peste Skoda Superb si va oferi mai multa calitate, ar putea avea o sansa sa vanda ceva pe pietele emergente, dar, le va fi greu.
@GT-R
NU stiu la ce te referi cand spui ca, gama actuala are suficient de multe lipsuri. Ti-o fi ramas in cap de pe vremuri, ca Opelul face masini slabe? Cel putin, la ora actuala, Insignia este cea mai apropiata masina de Passat (ca si motorizari, dotari, calitatea fabricatiei si multe altele. E drept, ca Mondeo are un tren de rulare mai ferm, si poate mai bine setat, dar, sta mai prost la costuri, calitatea fabricatiei, optionale si pret de revanzare). Sa nu uitam totusi, ca, Opel a investit ff mult in generatiile actuale (Insignia si Astra I), avand cele mai bune faruri Xenon si cele mai bune scaune.
Sa nu ma intelegi gresit. Nu spun ca ar fi cea mai buna masina/marca de pe piata. De departe gandul asta. Normal ca mai au de recuperat, dar, nici la coada vacii nu se situeaza. Pana la urma, totul e raportat la pret si la costuri. Daca ar oferi calitate peste VW si pret similar sau mai mare (in acelasi nivel de echipare), crezi ca ar reusi sa vanda mai mult? Eu zic ca nu. Trebuie prima data sa isi reconstruiasca imaginea si sa asocieze brand-ul cu fiabilitatea. Acest lucru se face cu pasi mici, si nu se poate realiza cu 2 modele promitatoare. Sper ca au invatat ceva cei de la GM din toata treaba asta. NU pot produce ceva mai slab calitativ decat concurenta directa si sa se astepte la vanzari record.