Opel Cascada, noua decapotabilă de clasă medie a producătorului german, îşi propune să atragă clienţi de la producătorii de automobile premium, informează Automotive News. Potrivit reprezentanţilor constructorului german, Cascada este cu 10.000 de euro mai ieftin decât potenţialii săi rivali, cum ar fi Audi A5 Cabriolet, dar este mai lung şi oferă mai mult spaţiu interior. Cei de la Opel n-au niciun rival la segmentul lor de preţ, producătorii de volum preferând să se concentreze pe decapotabilele de clasă mică sau compactă, segmentul decapotabilelor medii fiind ignorat de constructorii de volum. Cascada este echipat cu un mix de platforme între Astra şi Insignia, incluzând chiar şi suspensia faţă HiPerStrut.
Până nu de curând, Opel activa cu două modele decapotabile în gamă, Tigra TwinTop şi Astra TwinTop. Nemţii au renunţat treptat la ambele modele pe fondul vânzărilor scăzute, provocate de o cerere în scădere pentru automobilele leisure de volum, în timp ce modelele premium echivalente nu prezintă asemenea probleme, chiar şi pe piaţa din Europa, afectată puternic de criza economică.
Opel Cascada porneşte de la 25.945 euro cu TVA inclus pe piaţa din Germania, o diferenţă semnificativă faţă de versiunea de bază a lui Audi A5 Cabriolet, care pleacă de la 39.000 de euro. Modelul va fi oferit alături de noua motorizare 1.6 Turbo din gama Opel, alături de propulsoare otto de 1.4 litri şi două diesel-uri de 2.0 litri.Versiunea diesel de top va avea două turbine şi va dezvolta 195 CP. Ambele diesel-uri şi propulsorul pe benzină de 1.4 litri vor fi echipate în standard cu sistem start-stop pentru o economie de carburant îmbunătăţită.Via AutomotiveNews (înreg.)
Vise :) ...de asta nu mai este Opel la fel de bine vazut si vandut ca in anii 80-90, pt ca se vrea altceva decat ceea ce stiam noi despre ea ca este: o masina ieftina, de volum, simpla si ieftin de utilizat.
Singura sansa posibila a lui GM de a atrage clienti de la marcile premium este prin Cadillac. In rest... doar vise umede, cum spuneam.
Printre modelele "populare" VW si Skoda domina clar Europa, Ford si Opel incearca multe, dar nu reusesc sa reduca in nici un fel dominatia VAG!