Opel: "Nu vom construi Citroen C5 sau Peugeot 508 în fabricile din Germania"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel a infirmat zvonurile care anunţau producţia modelelor Citroen C5 şi Peugeot 508 la fabrica sa din Ruesselsheim. Speculaţiile anunţau că modelele franţuzeşti de clasă medie de la Citroen şi Peugeot urmau să fie construite împreună cu Insignia, vestea fiind preluată de cei de la Frankfurter Allgemeine Zeitung, citând oficiali din partea sindicatelor Opel. Zvonul anunţa şi închiderea unei uzine PSA Peugeot-Citroen după mutarea producţiei în Germania, ceea ce înseamnă că francezii trebuie să găsească o altă soluţie pentru a-şi reduce cheltuielile.
"Zona de producţie nu este un element al alianţei dintre GM şi PSA. Cei doi parteneri discută elemente de logistică, achiziţii şi dezvoltare.", a declarat un oficial Opel pentru Automotive News.
Jean-Luc Perrard, şeful uzinei PSA din Rennes, a declarat în mai că înlocuitorul lui Citroen C5 va fi produs într-o uzină General Motors. Planurile de mutare a producţiei lui Citroen C5 şi Peugeot 508 la uzina GM din Ruesselsheim i-ar fi ajutat pe cei de la Opel, spun experţii citataţi de AutomotiveNews, deoarece constructorul german ar fi putut să producă modelul Astra doar în Ellesmere Port şi în Gliwice, în timp ce uzina din Ruesselsheim ar fi putut să producă doar modele de clasă medie – Insignia, C5 şi 508.
Partneriatul dintre PSA Peugeot-Citroen şi General Motors viza dezvoltarea de modele de clasă medie pe platforme General Motors şi dezvoltarea de modele subcompacte pe platforme PSA. Astfel, Insignia ar împărţi platforma cu Citroen C5 şi Peugeot 508, în timp ce Peugeot 208 ar împărţi platforma cu urmaşul lui Citroen C3 şi următorul Opel Corsa.
Pentru moment, nu este clar modul în care aceste planuri vor putea fi puse în aplicare, deoarece modelul 208 este proaspă lansat pe piaţă, iar platforma viitorului Opel Corsa a fost deja stabilită în rândul concernului General Motors.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Am facut o paralela intre grupul PSA care isi cauta o fabrica unde sa-si mute productia in eventualitatea inchiderii locatiei din Franta si tigani. Nu e discriminare, e vorba doar de o referire la cultura lor si la stilul de viata practicat acum 50-100 de ani.
Cred ca trebuia sa spui rromi, ca doar la noi se foloseste denumirea asta, restul Europei ii numeste simplu tigani, pt ca asa se numeste etnia.