Printre trăsăturile deosebite ale noului concept Opel se numără pliul specific al capotei, care are un aspect tridimensional pronunţat, bara cromată a grilei radiatorului care include logo-ul Opel. Modelul se mândreşte şi cu două "lame" amplasate sub blocurile optice, care sporesc aspectul sportiv al lui Monza Concept.
Tot sub blocurile optice, remarcăm un set de fante de aerisire de dimensiuni generoase. Acestea încadrează grila faţă proeminentă, o trăsătură care aminteşte de vechiul Opel Speedster."Încă nu vă pot oferi detalii despre cum designul interior al modelului Monza Concept şi, în special, tehnologiile sale inovatoare vor schimba experienţa de conducere. Vă garantez că, din orice punct ar fi privit, designul inovator al caroseriei şi proporţiile perfecte vor întoarce capete. Dar aceasta reprezintă doar expresia vizuală a conţinutului extraordinar pe care îl veţi descoperi sub caroserie.", declară Dr. Karl-Thomas Neumann, CEO-ul Opel.
Monza Concept aduce un omagiu modelului Monza Coupe, produs între 1978 şi 1986. La vremea sa, Coupe-ul Monza îmbina eleganţa şi dinamismul cu soluţii inteligente şi funcţionale dedicate şoferilor şi pasagerilor. La vremea respectivă, Monza Coupe era primul automobil de pe piaţă cu afişaj digital pe planşa de bord. Conceptul Monza duce această idee mai departe, introducând în interior elemente de infotainment cu afişaj tactil de dimensiuni mari, alături de numeroase posibilităţi de conectare prin reţele sociale.Via Opel
Ma bucur ca in ultima vreme constructorii vin masini frumoase. Cu cat mai multe cu atat mai bine.
P.S. Poate pe viitor vom auzi ceva si de Calibra...
In special datorita amalgamului de modele prezent acum pe piata nu cred ca vom vedea Calibra prea curand (vezi si esecul Lagunei Coupe), tinerii cu bani putini nu-si permit o masina noua, cei bogati merg spre premium, iar clasa medie familista poate regasi usor ideea de Coupe intr-un Passat CC. Pana la urma poate fi o solutie resuscitarea numelui pe o berlina-copue gen CC, dar nu va mai avea nimic din farmecul de odinioara.
Piata este destul de selectiva pentru dimensiunea asta. Insa daca privesti numai din perspectiva gamei de modele Opel atunci un astfel de coupe mare cu un design reusit si capabilitati dinemice bune si-ar gasi un loc bine delimitat, necanibalizand nimic.
Daca le merge cu atitudinea asta pe care o au cu Cascada atunci ar putea sa dea lovitura in segment.
Totusi, sunt de parere ca chiar si in aceste conditii nu este eficient dpdv cost deoarece acest segment are mari probleme.
Cred ca pentru a avea succes Opel are nevoie de gama de SUV-uri, de la mici la mari, coupe, ne-coupe, etc. si zic asta desi nu sunt de-acord cu SUV-urile in general.
opel a facut prostia sa nu mai continue cu o a 2-a generatie a Calibrei.
chiar daca a existat Astra Coupe Bertone.........fostul Calibra a fost mult mai apreciat
astfel poate vom vedea un nou Renault Laguna Coupe ( pt a-l vitaliza, cu toate ca mie unul mi s-a parut de cand a aparut, a fi o masina revolutionara incepand de la design ), PSA sunt cam pe marginea prapastiei si nu prea cred, ca vor scoate ceva din prototipurile anuntate cu mai ceva in urma ... ce a mai ramas Opel si Renault ( Eclipse de la Mitsubishi... existase odata dar nu pt p-ta EU )
Mereu mi-au placut Opel-urile anilor '80-'90. Senator, Ascona, Vectra, Calibra, Frontera, Astra F GSI... niste frumuseti. Parca Opel incearca sa ramana tot undeva sus, la nivelul aprecierilor din acele vremuri. Insa uneori mi se pare ca stralucirea a cam disparut.
PS: Stii cum arata un Opel Astra OPC de aproape sau chiar din interior? Fierbinte! Iar jentile alea......fac toti banii! GM, GM, GM......Cum te joci tu cu nervii mei. Rau cu tine, dar mai rau fara tine......