Opel Mokka îşi arată ”colţii” după tratamentul Irmscher

de Bogdan Mirică
Marti, 09.10.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel Mokka are parte deja de primul său kit de tuning. Îl oferă cei de la Irmscher, care s-au îngrijit atât de estetica noului crossover, cât şi de mecanica lui.

Tunerii de la Irmscher, cunoscuţi deja ca fiind preparatorii de casă Opel, au decis să se ocupe de unul dintre cei mai noi membrii ai gamei din Russelsheim. Este vorba despre noul Mokka, propunerea Opel pentru segmentul crossover-elor mici.

Irmscher anticipează pachetul său de tuning cu o listă provizorie de accesorii, ce include: o grilă frontală nouă cu o baghetă cromată Irmscher, praguri laterale cu treaptă, baghetă de protecţie pentru portiere vopsită în culoarea neagră, un eleron poziţionat pe acoperiş, extensii pentru spoilerele faţă şi spate, precum şi un set de patru terminaţii cromate pentru evacuare.

Pentru a completa aspectul agresiv, Irmscher oferă şi mai multe seturi de jante din aliaj, cu dimensiuni de 20 de inch, dar şi o gardă la sol redusă cu 30 de mm graţie suspensiei sportive.

Esential 140 de cia putere oferă versiunea de serie a motorului 1.4 turbo, ce urmează a fi modificată de Irmscher.
În ceea ce priveşte interiorul, Irmscher păstrează un oarecare mister, amintind succint despre îmbunătăţirile pe care le are în plan: mânere cromate pentru portiere, materiale noi pentru scaune, volan şi schimbător, precum şi detalii noi la nivelul panoului cu instrumente de bord.

Irmscher nu va neglija nici partea mecanică a crossover-ului, promiţând că se va îngriji de actuala unitate de 1.4 litri turbo.

Motorul pe benzină, care în versiunea de serie oferă 140 de cai, va oferi o putere mai mare şi un cuplu generos, dispus pe o plajă de turaţii extinsă.

Noul pachet de tuning Irmscher pentru Opel Mokka va fi dezvăluit spre sfârşitul acestui an, tot atunci urmând a fi dezvăluite restul detaliilor, precum şi preţul cu care este disponibil modelul.

via carscoop

Comentarii (8)

  • Giga Motors
    Indiferent ca-i vorba de crossover sau SUV, nu mi-a placut niciodata ce scoate Opel in segment......Alura veritabila de 4x4 nu caracterizeaza Opel sau nu este punctul sau forte, chiar daca a incercat stangaci cu Isuzu Wizard naparlit in Opel Frontera. Eu sunt un admirator sincer al lui GM, dar si un critic vehement al corporatiei in directiile in care consider ca ar fi cazul ! Din pacate, nu sunt putine......Zestrea actuala in materie de crossover/SUV a lui Opel (Antara si Mokka) nu manifesta valente off-road (toate marcile nemtesti stau prost in domeniu, exceptand oarecum VW Touareg), deoarece GM a preferat mereu sa dea credit lui Chevrolet si GMC. Teoretic, Antara si Mokka se vor o aliniere la frenezia globala a SUV-urilor urbane si o alternativa economicoasa la modelele de profil ale rivalilor locali (germani). Si nici macar nu sunt realizate la Russelsheim ! GM, trezeste-te la realitate: pe taram european si la acest capitol vital astazi dpdv lucrativ (SUV urban), n-ai cum sa infrunti "triada" cu aceste doua pârţuri, tunate sau nu !!!
    8 8
  • Tot mokka/ieftin arata. Nu ii vad rostul.
    @Giga Motors: Nu caracterizeaza 4X4 pe Opel ?
    Cand in 90 si ceva era Opel Frontera, erai un fel de ZEUS al soselelor. Nimeni nu era ca tine
    7 2
  • masina arata intr-un mare fel , ea oricum arata mult mai bn decat tiguan sau koleos...daca ii mai pui si acest kit arata magnific pentru clasa lui....super! cred ca in primvara imi voi cumpara unul chiar daca nu va fi mokka :D
    7 9
  • Giga Motors
    Scorpyon, te asigur ca nu gust poanta ta nesarata ! Iar Frontera n-a fost un Opel autentic, ci un Isuzu recarosat. Nu-mi amintesc ca eu sa te fi abordat vreodata la bascalie de doua parale, cum ti-ai permis tu pe seama mea. Te rog, abtine-te pe viitor de la ciumegareli de tipul celei de mai sus......Daca vrei sa ma critici, OK, fa-o, dar alege musai o modalitate cuviincioasa, atat, deci n-am pretentia sa fie o critica intemeiata, ci doar sa ne respectam blazonul......Crede-ma, de mistocari de fel si chip m-am lovit toata viata asta putreda......
    5 2
  • mere si pere
    Opel Frontera a fost o nenorocire de masina. Un esec total. Cei care au prins vremurile acelea si s-au gabit sa-si ia un "gip" , sigur isi amintesc cum oamenii isi blestemau zilele pentru alegera facuta.

    Azi oameni de acceasi teapa compara mokka cu tiguan si koleos.... cat de penibili sunt?!
    12 2
  • Giga Motors
    @mere si pere, este dureros de adevarat rechizitoriul tau la adresa lui Frontera......Pana si ARO al nostru ii dadea clasa ! Per ansamblu, GM comite uneori niste "chifle" de te iei cu mainile de cap, dar noroc ca a daruit istoriei multe bijuterii pe roti (izbutite de marcile sale din SUA, dar si de Opel) si mai daruieste inca (in virtutea inertiei)......
    1 4
  • @Giga Motors: ai zis ca nu se sta marcii Opel sa aibe 4x4, iar eu am zis ca Opel Frontera la vremea respectiva era intr-un mare fel. Era masina mea preferata.
    2 1
  • Oare vreunul dintre voi scrie aceste comentarii in cunostiinta de cauza? De aprox 18 luni si 40.000km sunt utilizator de Opel Mokka. Nu am cautat neaparat sa achizitionez acest model dar.......asa a fost sa fie. Pot sa va spun ca este o supermasina!!! Arata bine, este cu foarte multe dotari, consumul este mic, scaunele AGR sunt cele mai confortabile pentru mine (am comparat cu Skoda Karoq Style, Audi Q5 fara scaune sport, si multe alte masini cu care am parcurs drumuri lungi).....ce imi place cand toata lumea vorbeste din poze. Este un SUV mic de oras, nu este o masina 4x4. Hai sa vedem care e destinatia unei masini pana sa criticam “incapacitatile” ei. Hai sa vedem si pret vs dotari.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru