Unul dintre cele mai prestigioase premii din industria auto, "Volanul de aur" este oferit încă din 1976. Ediția din acest an, organizată la Berlin, a fost câștigată de noul Opel Mokka-e la categoria "Cea mai bună mașină sub 25.000 de euro".
După Ampera-e în 2017 și Corsa-e în 2020, Mokka-e este al treilea model electric (și primul SUV Opel) care primește acest premiu. De-a lungul anilor, trofeul "Volanul de aur" a ajuns de 19 ori în posesia constructorul din Russelsheim.
Opel Mokka-e este echipat cu un motor electric de 136 CP, iar bateria de 50 kWh asigură o autonomie de până la 337 de kilometri. La stații de 100 kW, acumulatorul ajunge la 80% în 30 de minute.
via Opel
La Salonul Auto Bucuresti am gasit si acest Mokka despre care, la momentul respectiv am concluzionat (parere personala) ca e cel mai avangardist autoturism de la Opel - mai putin volanul, care mi sa parut ca a ramas neatins si ca apartine generatiilor anterioare.
Destul de paradoxal - terminologic - sa castige tocmai Volanul de aur 2021.
Aaa, nu-i bai, nu te îngrijora: vei suferi doar o rearanjare genetică şi, în caz că nu te-ai preocupat până acum, “din canci moştenitor” (dacă nu i-ai uitat pe simpaticii de la “Ca$$a Loco”). Băieţii dăştăpţi din tenebre vor să vadă cât mai puţine braţe de muncă şi neapărat canci (dacă tot mizez pe argou) creiere. Bani nu, nu le mai trebuie…Căci se înclină axa planetei de greutatea maldărelor pe care le-au acumulat…de vreo 250 de ani încoace.
PS. Da’ parca mata’ aveai oroare de “păreri personale”. Doar lingurile (pardon, link-urile) gândesc în locul tău.
Și totuși, tu ce părere ai despre volanul acestei mașini?
Oricum, să nu se iluzioneze nimeni în direcţia esteticii lui Opel. Insignia A facelift înseamnă cea mai gustată arhitectură din curtea Blitz-ului în acest secol. În Secolul Luminilor pentru automobil (al XX-lea), linia KAD, Rekord-ul şi Ascona şi-au revendicat acest privilegiu.