Esential
659.000 | de maşini a vândut Opel în primele şase luni ale lui 2011. |
Opel s-a bucurat de o primă jumătate a anului excelentă. Constructorul german a înregistrat o creştere de 8.2 procente în intervalul ianuarie-iunie, echivalentul a 50.000 de maşini vândute în plus faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Opel reuşeşte astfel să livreze un total de 659.000 de exemplare, majorându-si cota de piaţă, alături de Vauxhall în 19 din 27 de ţări europene.
La nivelul Bătrânului Continent, Opel a înregistrat o cotă de piaţă de 6.4%, în creştere cu 0.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Luna iunie a consemnat un total de 125.000 de maşini vândute şi cea mai mare cotă de piaţă lunară deţinută de Opel, 6.8%.
Noile Meriva şi Astra Sports Tourer şi-au adus o contribuţie importantă la acest succes, dominând segmentul de piaţă în care activează. Cererea foarte mare se oglindeşte şi în activitatea uzinelor Opel, care au mărit programul de lucru şi au crescut producţia de motoare diesel de la 180.000 la 250.000 de agregate pe an.
via | auto-media
@florin: Nu numai ca era normal sa creasca ca urmare a noilor produse, era obligatoriu. Opel a investit atat de mult in noile modele (in principiu bani pe care nu ii are) incat nu stiu daca isi va mai permite pe viitor sa investeasca intr-o linie de modele atat de competitiva, daca incasarile din perioada asta nu cresc.
@antonny - daca vrei facem un tur si prin service la vw si skoda sa vedem acolo polo,golf si octavia sau fabia cu PROBLEME CE NU AR TREBUI SA FIE...dar tu ar trebui sa intelegi ca orice padure are uscaturile ei. nu exista marca sa nu aiba modele care din varii motive se defecteaza chiar si aproape noi.mai mult conteaza impresia generala.
?