Opel Manta, celebrul model al constructorului din Russelsheim se întoarce sub forma unui concept cu zero emisii. Campania de promovare a început la mijlocul lunii martie, iar acum a venit momentul să facem cunoștință cu noul Manta GSe ElektroMod Coupe.
Exemplarul unicat a fost creat inițial pentru a celebra cele cinci decenii împlinite de modelul Manta A. Totodată, acesta marchează și debutul sub-brand-ului GSe, destinat modelelor Opel de performanță, cu zero emisii.
DESIGN RETRO
Din punct de vedere estetic, "primul restomod electric" al germanilor îmbină elementele actualului limbaj de design cu silueta clasică a lui Manta. Partea frontală este dominată de așa numitul Pixel Vizor, un panou care afișează o serie de mesaje precum "I am on a zero e-mission".
În spate, stopurile rotunde sunt și ele LED cu grafică 3D. Capota neagră, jantele Ronal cu diametrul de 17 inch și o nuanță exterioară galbenă completează pachetul.
Pentru interior, Opel a pregătit un instrumentar de bord digital, cu display de 10 inch, și ecran de 12 inch pentru sistemul multimedia, ambele reunite sub un element denumit Pure Panel.
Nu lipsesc scaunele sport, un sistem audio Marshall, volan în trei spițe și plafon îmbrăcat în Alcantara.147 CP, ROȚI MOTRICE SPATE ȘI TRANSMISIE MANUALĂ
Sistemul de propulsie este compus dintr-un motor electric, care dezvoltă 147 CP și 225 Nm, și o transmisie manuală cu patru rapoarte. Cutia de viteze are și un mod automat de schimbare a treptelor.
Mulțumită unui pachet de baterii litiu-ion cu capacitatea de 31 kWh, noul Opel Manta GSe ElektroMod poate parcurge până la 200 de kilometri cu o singură încărcare.
Constructorul german susține că o încărcare completă durează circa 4 ore.
via Opel
Jokes poke fun at a stereotype of the working class owner of a second-tier muscle car, typified by the Manta.[2] Mantas were targeted at buyers who yearned for a sports car but could not afford a status car such as a BMW or Mercedes. Proud Manta owners often decorated them with chrome, G-T stripes, racing tyres, or high beams to mimic the exclusiveness of race cars
Example jokes are:
What was left after a fatal Manta accident? - A gold chain and a hairdresser in mourning.
What is the shortest Manta joke ever? - Ein Manta steht vor der Uni (A Manta parked in front of a university).
What does a Manta driver say after crashing into a tree? – Komisch--hab doch gehupt! ("That's strange -- I honked!")
păcat oricum că francezii n-o să re-facă vreodată coupe-ul nemțesc cu aromă GM.
(sau, ca să fiu trendy-lemnos, ”conceptul nu va primii versiune de serie”.)
big like
Dar cum e cutia manuala la o electrica... asta nu inteleg...
Bravo Peugeot: vreti sa faceti praf si mostenirea Opel, nu numai modelele actuale. :)) Atat s-a putut, eh? :))
ce mă miră e că s-au mișcat rapid băieții și au scos-o de pe o zi pe alta.
asta fiindcă doar ieri postam:
”ca orice prost sunt însă și hotărât, așa că vreau să pornesc un startap.
dar nu orișicare, ci ...pt fabricarea de electrice cu cutie de viteze manuală !
vă dați seama dle Edikk că BEVoiul meu va atinge suta în doar 1,1 secunde ??
în viteza întâi, evident, și tot așa - 200 km/h în 2,2 s în a II-a, 300 km/h în 3,3 s în a III-a etc.
p.s.2. totuși a IV-a nu cred că i-o mai dau, cu bateria de 1,5 tone deja golită.”
Nu i-a costat deci mare lucru pe franco-globalezi mișcarea asta de PR.
Am condus acu 3 decenii coupe-ul ”popular” concurent cu Ford Capri, produs pe vremea când majuscula E însemna Einspritzung (și nu ”e” minuscul = electrocutare) - avea o ținută de drum surprinzător de bună, chiar dacă nu rupea asfaltul cu 90-105 CP.