Gama de vehicule comerciale electrice ale constructorului din Russelsheim este acum completă. Cea de-a treia generație Movano tocmai a debutat oficial și, pentru prima dată în istoria acestui model, poate fi comandată și într-o versiune cu zero emisii.
Numele său este Movano-e și se alătură astfel celorlalte două surori de gamă: Combo-e și Vivaro-e.
Noul Opel Movano-e este echipat cu un motor electric, care dezvoltă 122 de cai putere și 260 Nm cuplu. În funcție de bateria bifată (37 kWh sau 70 kWh), autonomia este de 117 kilometri, respectiv 224 de kilometri. Ambele valori sunt conforme cu standardul WLTP.
Viteza maximă a noului Movano-e este limitată la 110 km/h.
Cum bateria este montată sub podea, volumul de încărcare nu este afectat (între 8 și 17 metri cubi). Noul Opel Movano este disponibil în mai multe variante, astfel că poate transporta până la 2.100 de kilograme de marfă, cu o înălțime maximă de 2.03 metri.
Desigur, vehiculul comercial german poate găzdui și până la 7 pasageri, în configurația de transport persoane.
Revenind la propulsoare, noul Movano poate fi echipat și cu un motor diesel de 2.2 litri, în versiuni de 120 sau 165 de cai putere. Transmisia manuală cu șase trepte și tracțiunea față completează pachetul.
Lista cu sisteme de siguranță include Live Navigation cu informații din trafic în timp real, apel de urgență, monitorizare a unghiului mort, alertă pentru coliziuni frontale, asistent la coborârea unei pante și avertizare la părăsirea benzii de rulare.
Noul Opel Movano-e ajunge în reprezentanțele din Europa în lunile următoare.
via Opel
https://www.automarket.ro/stiri/renault-trucks-va-incepe-sa-vanda-vehicule-comerciale-electrice-de-anul-82513.html
atunci se vor impune economic direct cele electrice
si atat de mare nu i-au pus mai multe baterii?!
Iar daca vorbim despre autonomia pe care o sa o aiba iarna, dupa cativa ani de utilizare, cand bateria se mai degradeaza, s-au dus in cap toate calculele de mai sus. Pacat, altfel ideea cu utilitare electrice e destul de buna.
Există şi versiunea de 224 km cu bateria de 70kw
deci nu există nicio problemă vara sau iarna
Plângem ca nişte babe diezeliste
Că dacă are 224 atunci are 165 reali
De unde ştii tu că are 165 reali???
Ştii că toate EQX testate (în Norvegia la frig!!!) de youtuberi au scos exact câţi km range avea declaraţi şi chiar uşor mai mult ???
Plângi aşa ca baba...
Apoi dci, că ce are flota cu maşinile... Firmele de curierat au... flote de maşini... că nu îşi cumpără multe persoane fizice maşini de marfă
Sheriff, că ce faci spre Constanţa....
La 224 km este maşină de marfă să deservească doar acel oraş, capitală, zonă metropolitană....
Dacă avea range 500km... ziceai că nu poate face Germania dus - întors
Sunteţi bolnavi domnilor
Incredibil
Esti singurul care vede aceste masini ca pe un progres, in timp ce orice om care deschide un pic ochii vede ca de fapt se incearca o trecere fortata catre niste masini scumpe si ineficiente care vor complica viata multor oameni.
Dar tu tine-o pe a ta, ca asta e viitorul, ca tehnologie, tu nici macar pun pariu ca nu ai asa ceva, dar visezi cai verzi pe pereti.
Ştiu că termenul vine de la termenul flota - a pluti şi deci se referă doar la vase care plutesc pe apă (fluid) sau avioane care plutesc în aer (fluid)
dar în logistică se foloseşte şi la parcul auto
Nu mă credeţi google ro şi căutaţi "flotă auto"
Nu sunt deţinătorul adevărului (deşi...) dar dacă recunosc şi mă poziţionez de partea dreptăţii, credeţi că 1000 care sunt în greșeală mă fac să schimb opinia?
Hai, să fim serioşi.
Dacă ar fi voturile negative de la oameni mai inteligenţi, da
dar aşa...
flota auto se foloseşte de multă vreme în România, ca termen, şi iar multe voturi negative de la urangutani
cum să i-au în considerare aşa ceva, când ei ignoră realitatea şi votează din ură sau prostie crasă???
aşa că, lasă mă cu tot felul de indicaţii false şi o dai aşa şmecher, că nu ţine măi ^^^