2017 se dovedește a fi un an plin de convulsii și schimbări în ceea ce privește marca Opel. Constructorul german a anunțat în primăvara acestui an că va fi cumpărat de PSA Peugeot-Citroen într-una dintre cele mai interesante mutări din industria auto a ultimilor ani. Ei bine, cu schimbarea de proprietar în derulare, Opel anunță oficial, odată cu lansarea noii generații Insignia, că își schimbă motto-ul, logo-ul și orientarea business-ului.
Noul mesaj pe care Opel îl va transmite lumii auto este "Viitorul aparține tuturor", scopul declarat al brandului german fiind cel de a democratiza accesul la tehnologiile de ultimă oră din industrie.
O schimbare interesantă este cea a logo-ului mărcii. Nu vorbim de modificări radicale, "fulgerul în cerc" fiind în continuare motivul regăsit în ADN-ul mărcii, însă acesta se simplifică radical. Dispar texturile metalice și inscripția OPEL de pe partea superioară a cercului, noul logo prezentându-se în materialele de comunicare Opel ca o versiune 2D a celui vechi.
Noua generația Insignia, care tocmai se lansează în România, va fi prima mașină din noua eră Opel care afișează logo-ul simplificat, pe grila modelului german urmând să fie regăsit însă într-o versiune 3D.
Comentarii (2)