Esential
190 | de cai putere va oferi cel mai puternic diesel din gama modelului Insignia. |
Opel va lărgi gama de motorizări a modelului Insignia cu un nou diesel, menit să satisfacă pretenţiile celor care îşi doreau ceva mai multă putere de la neamţul din Russelsheim. Ceea ce urmează însă a poposi sub capota variantelor sedan şi Sports Tourer este însă o surpriză atât pentru fanii Opel, cât şi pentru fanii Fiat.
Spunem asta pentru că versiunea diesel de top a modelului german va fi propulsată de un motor biturbo, derivat din unitatea de 1.9 litri dezvoltată de Fiat şi prezentă actualmente pe Lancia Delta. Ca şi în cazul modelului italian, motorul adaptat de atelierele General Motors, va oferi actualului Insignia un total de 190 de cai putere, repartizaţi punţii faţă.
Primul contact al publicului cu noua versiune de motorizare 2.0 CDTi va avea loc la Salonul de la Paris, unitatea urmând să fie disponibilă în showroom-uri cel mai târziu la sfârşitul acestui an.
Fiat Powertrain Technologies, departamentul de dezvoltare al motoarelor, continuă însă să exploateze la maxim succesul motorului diesel împrumutat celor de la GM.
Italienii plănuiesc lansarea unei versiuni 2.0 TST în cursul anului viitor. Unitatea diesel va fi capabilă să dezvolte un total de 210 cai putere.via | autoblog
X si O si-a luat 12 voturi negative deci sunt mai multi BMWisti pe aici care conduc Opel Astra :P
P.S. conduc o bitzigla adevarata , am si sonerie pe ghidon , ce mai , PARFUM !!!!!
Nu stiu cat sunt de inselatori caii pe Lancia, dar Saab-ul ttid se tine foarte bine de Saab-ul 2.0T(209 cai benzina turbo pentru cine nu stie)
Oricum, toti cei care se vor gasi sa spuna peste catva timp ca ce motor au facut cei de la Opel pentru noua Insignia, ar face bina sa-si salveze acest articol cu data aferenta publicarii lui.