Opel Insignia ST s-a lansat in Romania de la 17.000 de euro

De Mircea Meșter
Publicat Marti, 17.03.2009
Versiunea break a Masinii Anului in Europa s-a lansat in Romania. In echiparea de baza, Insignia Sports Tourer costa 17.017 euro fara TVA.

Esential

17.017 euro costa versiunea de baza a lui Insignia Sports Tourer in Romania.

La ceva mai mult de o jumatate de an de la lansarea versiunilor hatchback si notchback si dupa 75.000 de unitati vandute in toata Europa, Opel Insignia primeste in gama o noua varianta de caroserie. Este vorba de Sports Tourer, varianta break a modelului german, o versiune care - in ciuda ideii sale familiale si semi-utilitare - reuseste sa pastreze o mare parte din spiritul dinamic al designului lui Insignia.

Insignia ST este cu 8 centimetri mai lung decat versiunea hatchback a modelului Opel, ampatamentul fiind insa identic. Practic, diferenta se transforma in spatiu de depozitare in partea posterioara a modelului, unde viitorii posesori ai acestuia vor putea beneficia de un volum maxim de incarcare de 1530 de litri in conditiile rabatarii banchetei posterioare. Lungimea utila a spatiului dedicat bagajelor poate urca astfel pana la 1.91 metri.

Insignia ST vine cu aceleasi avantaje tehnologice existente pe versiunea hatchback. Astfel, pachetul complex de iluminare AFL+ si cel de tractiune integrala Adaptive 4x4 cu sasiu FlexRide sunt completate de elemente specifice unei variante break, cum sunt hayonul cu inchidere electrica si cu inaltime de deschidere pre-programabila, sistemul FlexOrganizer sau pachetul de reglare automata a suspensiei in functie de masa totala a masinii.

Insignia Sports Tourer va fi disponibila in aceleasi patru versiuni de echipare, Essentia, Edition, Sport si Cosmo.

In versiunea de baza, modelul german va primi un sistem de climatizare cu filtru de polen, radio CD, geamuri electrice fata, volan reglabil vertical si in adancime, cotiera fata, scaun sofer cu reglare electronica a inaltimii, computer de bord si inchidere centralizata cu telecomanda.

Insignia ST se va prezenta la start cu noua motorizari, cinci pe benzina si patru diesel. Gama celor cinci motoare pe benzina incepe cu varianta de patru cilindri si 115 CP si se termina cu varful de gama, motorul V6 de 260 CP. Cele patru motoare turbodiesel noi, prevazute cu sistem de injectie directa reprezinta de fapt patru variante diferite ale propulsorului de 2.0 litri si dezvolta puteri intre 110 la 190 CP si valori ridicate ale cuplului motor, intre 260 si 400 Nm.

Preturile pentru Romania ale lui Insignia, prezentate oficial astazi, incep de la 17.017 euro fara TVA pentru versiunea Insignia ST Essentia 1.6/115 CP si urca pana la un maximum de 28.992 de euro fara TVA pentru versiunea Insignia ST Sport 2.8 V6/260 CP si cutie automata.


via | GM Romania

Comentarii (12)

  • Opel
    Imi place mai mult versiunea breack decat berlina
    1 0
  • andr3i
    Opel
    e urata cu spume... si la 20 mii poti sa iti ei altceva.
    0 1
  • Gabri3l
    ...pt. "complexatu' " de andr3i
    andr3i este doar un complexat si un mare nesimtzit care n-o avut in viatza lui decat masini second hand nu mai scumpe de 799 euro!!!....Opel Insignia este superba si berlina dar mai ales varianta ST!....Masina a iesit castigatoare in diverse concursuri organizate de mari publicatii auto si jurizate de cei mai tari ziaristi auto din lume!....deci, daca specialistii DIXIT.....specia din care face "privitorul de Taraf TV" numit, aici, "andr3i" trebuie sa taca si sa se ascunda!!!....O zi buna!
    0 0
  • de la interesant la minunat
    Gabri3l - nu poti impune tu un anumit punct de vedere. Fiecare are dreptul la o opinie.

    Cat despre articol, pacat ca nu putem afla mai multe si despre celelalte versiuni de caroserii

    Masina am testat-o alaltaieri, si din punct de vedere al optiunilor, comportament drum si inovatii este Peste Passat, Peste Audi A4, Peste Alfa Romeo 159, Peste Renault, pana si Peste Mercedes C-Class (care dealtfel are cele mai proaste materiale din istoria marcii - la interior). Peste multe alte marci.
    Se poate spune ca la calitate si optiuni se bate cu BMW Seria 5, Honda Accord, Toyota Avensis, Lexus IS si Mazda 6.

    Bravo lor, au dat lovitura.
    1 0
  • Gabriel_r
    Arata bine
    Versiunea Break de la Insignia arata foarte bine , incomparabil mai bine fata de versiunile Break de la Vectra , ce conteaza insa foarte mult este ca masina arata mai bine si fata de multe alte concurente . Pe langa designul general bun are si meritul de a avea si un design perceptibil bun , senzatia de calitate apare de la primele priviri asupra detaliilor si de la primele atingeri ale diverselor elemente ale masinii . Audi de exemplu este recunoscut pentru acest tip de senzatii pe care le trezeste produsul privitorului. ( mai sunt si alte firme , am dat doar un exemplu ) .
    1 0
  • frumos
    Interiorul este f.frumos in comparatie cu ce au facut pana acum, dar la exterior imi place mai mult Mondeo, sper ca nu am suparat pe nimeni cu asta...............per general se prezinta ok, zic eu, din umila mea Corsa......
    1 0
  • Insignia
    Foarte frumoasa masina, Opel a reusit sa faca un bun inlocuitor pentru Vectra. Arata f bine si pe interior si pe exterior. Pacat ca este pentru segmentul 30+ (ani). Era bine daca faceau si o versiune putin mai sport si pentru 25+ :D
    0 0
  • Insignia
    ft frumos.... dar prefer totusi varianta sedan :D
    1 0
  • ptr GABRI3L
    OPEL
    tin sa te contrazic Gabri3l, detin o noua skoda superb din 2008 2.0 tdi 170cp care a costat mai mult de 799 euro. imi pare rau ptr tine k tu esti cel "complexat", fiecare are un punct de vedere si asta ar trebuie sa nu te intereseze pe tine.
    0 0
  • Marian
    Urataaaaa
    Foarte urata, la fel de urata ca si alta nemtoaica, .... Heidi si nu mai stiu cum, de se da fotomodel. A dracu de urata. Asa e si masina asta.
    0 1
  • Artsorin
    Opel Insignia ST
    Buna .Imi place mult masina din exterior si interiorul .Da senzatia de lux si de "lucru bine facut" Imi place mai mult versiunea breack.
    0 0
  • nu vi se pare k la haionul din spate seamana putin cu Audi Q7 k acelasi design al portbagajului are:-?:-?...hmmm ..oriqm pentru Romania nu e buna , nu pentru faptul ca sunt gropi, ci ca vin tarani si ti-o zgarie :|:|
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru