Esential
17.017 | euro costa versiunea de baza a lui Insignia Sports Tourer in Romania. |
La ceva mai mult de o jumatate de an de la lansarea versiunilor hatchback si notchback si dupa 75.000 de unitati vandute in toata Europa, Opel Insignia primeste in gama o noua varianta de caroserie. Este vorba de Sports Tourer, varianta break a modelului german, o versiune care - in ciuda ideii sale familiale si semi-utilitare - reuseste sa pastreze o mare parte din spiritul dinamic al designului lui Insignia.
Insignia ST este cu 8 centimetri mai lung decat versiunea hatchback a modelului Opel, ampatamentul fiind insa identic. Practic, diferenta se transforma in spatiu de depozitare in partea posterioara a modelului, unde viitorii posesori ai acestuia vor putea beneficia de un volum maxim de incarcare de 1530 de litri in conditiile rabatarii banchetei posterioare. Lungimea utila a spatiului dedicat bagajelor poate urca astfel pana la 1.91 metri.
Insignia ST vine cu aceleasi avantaje tehnologice existente pe versiunea hatchback. Astfel, pachetul complex de iluminare AFL+ si cel de tractiune integrala Adaptive 4x4 cu sasiu FlexRide sunt completate de elemente specifice unei variante break, cum sunt hayonul cu inchidere electrica si cu inaltime de deschidere pre-programabila, sistemul FlexOrganizer sau pachetul de reglare automata a suspensiei in functie de masa totala a masinii.
Insignia Sports Tourer va fi disponibila in aceleasi patru versiuni de echipare, Essentia, Edition, Sport si Cosmo.
In versiunea de baza, modelul german va primi un sistem de climatizare cu filtru de polen, radio CD, geamuri electrice fata, volan reglabil vertical si in adancime, cotiera fata, scaun sofer cu reglare electronica a inaltimii, computer de bord si inchidere centralizata cu telecomanda.Insignia ST se va prezenta la start cu noua motorizari, cinci pe benzina si patru diesel. Gama celor cinci motoare pe benzina incepe cu varianta de patru cilindri si 115 CP si se termina cu varful de gama, motorul V6 de 260 CP. Cele patru motoare turbodiesel noi, prevazute cu sistem de injectie directa reprezinta de fapt patru variante diferite ale propulsorului de 2.0 litri si dezvolta puteri intre 110 la 190 CP si valori ridicate ale cuplului motor, intre 260 si 400 Nm.
Preturile pentru Romania ale lui Insignia, prezentate oficial astazi, incep de la 17.017 euro fara TVA pentru versiunea Insignia ST Essentia 1.6/115 CP si urca pana la un maximum de 28.992 de euro fara TVA pentru versiunea Insignia ST Sport 2.8 V6/260 CP si cutie automata.
via | GM Romania
Cat despre articol, pacat ca nu putem afla mai multe si despre celelalte versiuni de caroserii
Masina am testat-o alaltaieri, si din punct de vedere al optiunilor, comportament drum si inovatii este Peste Passat, Peste Audi A4, Peste Alfa Romeo 159, Peste Renault, pana si Peste Mercedes C-Class (care dealtfel are cele mai proaste materiale din istoria marcii - la interior). Peste multe alte marci.
Se poate spune ca la calitate si optiuni se bate cu BMW Seria 5, Honda Accord, Toyota Avensis, Lexus IS si Mazda 6.
Bravo lor, au dat lovitura.