Într-o perioadă în care vânzările de mașini cu motoare diesel sunt în continuă scădere ca urmare a scandalului Dieselgate și a numeroaselor restricții pregătite pentru viitor, Opel anunță lansarea unei noi motorizări diesel pentru Insignia.
Modelul de segment D va primi astfel un motor nou biturbo cu 4 cilindri cu capacitatea de 2.0 litri capabil să genereze 210 cai putere la 4.000 de rotații pe minut. De asemenea, noul propulsor oferă un cuplu generos de 480 Nm la 1.500 de rotații pe minut. Unitatea de propulsie va fi cuplată la o cutie de viteze automată cu 8 trepte care va trimite puterea la toate cele 4 roți ale mașinii.
Prin prisma acestor specificații, Opel Insignia accelerează până la 100 km/h în 7.9 secunde, în timp ce viteza maximă este de 233 km/h.
Cu această ocazie, Opel devine unul dintre primii constructori care oferă datele oficiale de consum conform noului standard WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), introdus de la 1 septembrie pentru modelele noi.
Testele de emisii realizate pentru standardul WLTP sunt mai realiste decât cele efectuate în vechiul standard NEDC, astfel că valorile oficiale ale consumului sunt mai ridicate. În cazul lui Insignia echipat cu noul motor diesel biturbo de 2.0 litri de 210 CP consumul mediu este de 7.5 - 8.0 litri/100 km în regim mixt.Pe de altă parte, Opel a introdus și o nouă generație AdBlue, prin care noul motor diesel respectă deja standardul de emisii Euro 6.2, care va deveni obligatoriu din toamnă anului viitor.
Noua unitate de propulsie este disponibilă pentru toate versiunile lui Insignia (Grand Sport, Sports Tourer, Country Tourer) și poate fi comandată imediat după Salonul AZuto de la Frankfurt. Aceasta se adauga celorlalte patru motorizări, dintre care 3 de 1.6 litri și una de 2.0 litri, cu puteri cuprinse între 110 CP și 170 CP.
Via Opel
Tentantă mașină, recunosc, iar noua generație am observat că deja este disponibilă și ȋn România, iar dacă este să cercetăm prețurile, mie, unul, mi se strepezesc dinții spiritului (dacă puteți să concepeți o asemenea expresie): ȋn varianta “de pornire", prețul modelului ȋn cauză variază ȋntre 30.000 € și 35.000 € (desigur, ȋn funcție de nivelul de echipare), deci, ȋn final, ar fi o treabă sigură că ar sări sensibil peste 40.000…Destul de scump, mânca-le-aș corectitudinea aia germană! Nu neg, s-o fi ameliorat calitatea ȋn ansamblu (iar design-ul…așa și așa) și ai avea pe mână “tot ce-ți trebuie” de la o mașină pe care Wikipedia o prezintă fără echivoc – “luxury car”, iar Opel tinde să devină, ȋn mod surprinzător, cea mai fiabilă marcă nemțească, dar nimeni nu merită să fie pungășit…
motorul combinat cu tractiunea integrala laudata de multa lume, si greutatea mai redusa a noului model, cred ca va face o figura buna in teste
un motor 2.0 diesel, euro 6 care sa aiba consum mediu de 8.....asa ceva acu cativa ani era de rasu / plansu curcilor.....asa cifre de consum mediu aveau motoarele 3000 benzina in urma cu cativa ani
http://www.automarket.ro/test-drive/test-drive-opel-insignia-20-diesel-76523.html
Asta daca vrei varianta de top, altfel nici vorba de 40 000 euro.
De acord că “performanța costă”, dar, la urma urmei, dacă, prin absurd, aș deține acest mic bolid, unde anume ȋn România mi-aș permite să rulez cu peste 200 km/h? M-ar căpăci imediat sticleții…Ȋn realitate, nici nu vreau să gonesc nebunește, așa cum tot mai mulți “tălpari” (remember termenul?) se dau ȋn stambă (chiar și cu Diesel-uri!).
De fapt, știi ceva? Ai dreptate: varianta descrisă ȋn articolul curent ar fi tocmai adecvată pentru oameni pașnici ca noi. Deși vorbim despre un Diesel trecut de 200 CP…Adică, ȋn mod palpabil, mai puternic și mai rapid decât multe “figurante” pe benzină. Iar dacă ne-ar fura peisajul și, astfel, am ajunge, pe nesimțite, la 180-200 km/h, ar fi bine să ne amintim că este, totuși, mașină germană :)
Unii ar putea insinua că am ȋnceput să regret vânzarea lui Opel…Nu, dar aș fi preferat, dacă tot s-a angajat pe un drum nou, ca acesta să fie și cel al independenței…Se pare ȋnsă că un asemenea viitor nu este posibil pentru o entitate obișnuită, zeci de ani, cu regim de “creșă”. Nu s-o fi maturizat, ca să-l parafrazăm pe nenea Fusione.
Auto-motor und aport de, a facut test la Insignia 260CP 4x4 si a obtinut doar 7.0 sec la 0-100km/h. Iti dau link daca vrei, dar trebuie sa iti faci cont. Nici vorba de 5.8 sec, DIN PACATE. CHIAR AS VREA SA AIBA ACEA ACCELERATIE. Nici macar Insignia OPC de 325 CP, nu facea 0-100 in 5,8 sec.
Numai bine!
http://www.automobile-catalog.com/car/2017/2538995/opel_insignia_grand_sport_2_0_direct_injection_turbo_260_4x4.html
Si mai ales ca e o publicatie germana si masina la fel nu ar avea de ce sa fie partinitori. In plus nici macar Opel ca cifre oficiale nu a declarat 5.8 secunde, ci 7,3.
Pe site-uri gen automobile-catalog.com de multe ori cifrele sunt puse de utilizatori, nu sunt masuratori facute de jurnalisti.
Linkurile mele
http://www.auto-motor-und-sport.de/einzeltests/opel-insignia-grand-sport-2-0-di-turbo-4x-4-einzeltest-mittelklasse-limousine-12191026.html
http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/skoda-superb-volvo-s-90-im-test-12421932.html
Daca iti faci cont vezi masuratorile complete. Iti recomand, fiindca ei fac teste la multe masini si cifrele masurate de multe ori difera de minciunile oficiale.
Repet, as fi incantat daca ar fi fost adevarat fiindca Insignia imi place mai mult decat Superb ca aspect, insa Skoda prinde 100 in 5,4 sec cu motor de 280 CP 4x4.
In rest, sa auzim numai de bine si astept comentariile tale, desi in ultima vreme sunt rare, din pacate. ;-)
Ȋntr-adevăr, site-ul menționat de mine nu este vreun etalon al adevărului – iată un singur exemplu critic: ei au estimat că faimosul Buick Grand National atingea suta ȋn 6,6 sec., deși fusese dovedit pe pistă că scotea timpi sub 5 sec.
Site-ul pe care mi-l propui este ȋn germană; știm cu toții că “google translate” nu dă rezultate grozave, dar noroc că le mai “rup” și eu cu limba lui Goethe, că doar am avut-o materie la școală timp de șapte ani. Voi citi cu atenție – la prima vedere, articolele ȋmi par serioase, plăsmuite cu simț de răspundere. De fapt, am auzit demult de cea mai prestigioasă publicație germană de specialitate, care am ȋnțeles că are și ediție ȋn română! Numai că nu m-a ȋmpins minima curiozitate s-o consult, poate și din cauză că niciodată nu mi-am aruncat ochii dincolo de perimetrul AM și 4tuning …Nici măcar atunci când am vizionat clipul de mai jos, ȋn urmă cu ceva timp, datorită căruia afirmasem pe aici că, ȋn ciuda “conformației” mele de pro-american, judecând obiectiv, ȋl socotesc pe Audi 100 cel mai reușit autoturism din toată istoria auto! Și ȋmi mențin poziția!!
https://www.youtube.com/watch?v=QaiMUM0XVZk
Mă bucură faptul că urmărești postările mele. Ȋți dai seama că țin mereu să sugerez tuturora ȋn substrat faptul real că nu sunt vreun expert sau vreun mare cunoscător al mașinilor – ai văzut că eu pun accentul pe considerații de ordin moral, social…spiritual. Dacă te interesează chintesența gândirii mele, de pe contul meu de FB o poți desprinde…
Revenind la obiectul discuției noastre, cred că următoarele informații ar trebui să ne ȋngrijoreze, dar nu atât din motive financiar-economice, cât ȋn privința intențiilor de viitor ale noului proprietar:
https://www.4tuning.ro/vanzari-economie/sefii-psa-s-au-luat-cu-mainile-de-cap-cati-bani-pierde-opel-in-fiecare-zi-lucratoare-35924.html
Ce-a ȋnsemnat Opel sub tutelă GM (independență tehnică, generatoare de platforme și motoare) și ce-ar putea deveni ȋn ograda francezilor...