Opel Insignia în versiunile cu tracţiune faţă va putea fi comandat şi în compania suspensiei HiPerStrut. Iniţial, această suspensie era oferită doar în compania versiunii 4x4 BiTurbo a lui Insignia, ca apoi să fie oferită şi pentru versiunea BiTurbo a lui Insignia, iar, după cum anunţă englezii de la Autocar, să fie oferită şi pentru alte versiuni de motorizare ale modelului german de clasă medie. Suspensia HiPerStrut oferă un nivel superior de manevrabilitate în raport cu o suspensie MacPherson convenţională graţie configuraţiei sale, iar cei de la Opel îşi pot amortiza mai uşor investiţia în această tehnologie prin oferirea suspensiei respective pe mai multe modele şi mai multe versiuni.
În raport cu o suspensie MacPherson convenţională, HiPerStrut poate fi montată în aceleaşi puncte şi oferă manevrabilitate superioară şi poate să pună pe şosea mai mulţi cai putere. Diferenţa principală dintre o suspensie cum este HiPerStrut şi o suspensie MacPherson convenţională vine la nivelul sistemului de direcţie, care funcţionează separat de funcţiile de suspensie ale punţii faţă. Suspensia va fi şi ea mai concentrată la sarcina sa principală – să ţină o suprafaţă cât mai mare a anvelopei pe şosea în toate condiţiile prin păstrarea perpendicularităţii anvelopei faţă de şosea, ceea ce va oferi aderenţă suplimentară în orice situaţie.
Versiunea diesel bi-turbo a lui Insignia a debutat la finele anului 2011 cu un propulsor interesant, echipat cu două turbine, două intercoolere şi două circuite de răcire separate.
Echipată cu motorul 2.0 CDTI BiTurbo de 195 CP şi 400 Nm, Insignia are nevoie de 8.7 secunde pentru a accelera până la 100 km/h şi poate atinge o viteză maximă de 230 km/h. În funcţie de dorinţele clientului, Insignia CDTI BiTurbo poate fi comandată atât în versiuni cu tracţiune faţă, cât şi în versiuni cu tracţiune integrală.Via Autocar
Comentarii (0)