Introdus pentru prima dată pe piață în anul 2008, Opel Insignia se apropie deja de finalul carierei. O carieră lungă, animată acum de o nouă serie de îmbunătățiri, menite să trezească interesul clienților.
Opel continuă politica de downsizing și introduce un nou motor diesel CDTI de 1.6 litri sub capota lui Insignia. Acesta va înlocui vechiul propulsor 2.0 CDTI. Unitatea de 1.6 litri va fi oferită în două versiuni de putere. Cea mai modestă va livra de 120 de cai și va propulsa berlina de la 0 la 100 de km/h în 11.9 secunde, promițând totodată și un consum mediu extrem de redus, de numai 3.9 litri/100 de kilometri.
Versiunea mai puternică va oferi clienților 136 de cai putere și va garanta un sprint de la 0 la 100 de km/h cu o secundă mai rapid, adică 10.9 secunde. Viteza maximă garantată va fi de 210 km/h, iar consumul va fi chiar mai mic, situându-se la numai 3.8 litri/100 de km.
De la îmbunătățirile aduse sub capotă trecem la cele din interior.
Opel Insignia beneficiază de noul sistem OnStar al părintelui GM, dar și de o nouă unitate multimedia, Navi 900 IntelliLink, gata să ofere compatibilitate Apple CarPlay.
Deja 1.6cdti si 120cp o sa fie submotorizat.
2.0 biturbo 190cp echiparea scumpa are 1680 kg.
noul passat are 1680 cu 2.0 TDI de 190cp in ehipare asemanatoare.
-2.0 140cp, 350nm, 205km/h, 10.5s
-2.0 170cp, 400nm, 225km/h, 9.4s (COSMO - 1513kg)
-2.0 bi turbo, 195cp, 400nm, 230km/h, 8.7s
VW PASSAT B8:
-2.0 150cp, 340nm, 220km/h, 8.7s
-2.0 190cp, 400nm, 237km/h, 7.9s (HIGHLINE - 1405KG)
TOATE SUNT LUATE CU, CUTIE MANUALA, toate berlina.
De aici tragi tu concluzia care e mai grea.
Regret ca abia acum au pus CarPlay ...