Esential
200 | de Nm oferă noul motor turbo de 1.4 litri, introdus pe Insignia. |
Opel caută să facă din Insignia una dintre cele mai atractive produse din segmentul mediu. Germanii propun publicului european un nou motor pe benzină, ascuns sub caroseria modelului de clasă D. Este vorba despre propulsorul turbo de 1.4 litri, care echipează actualmente fraţii mai mici, Astra şi Meriva.
Noul motor cu patru cilindri îi va lua locul vechii unităţi de 1.8 litri 16 valve, normal aspirat. Deşi oferă tot 140 de cai putere, noul motor de 1.4 litri este superior predecesorului la capitolul cuplu motor. Diferenţa de cuplu este de 15 Nm, unitatea turbo oferind însă cei 200 de Nm mult mai devreme, încă de la 1850 de rotaţii.
Odată cu noul motor, Insignia va primi şi noul sistem start-stop dezvoltat în atelierele Opel de la Russelsheim. Graţie cilindreeii mai mici şi noului sistem care opreşte motorul la semafor, Insignia poate înregistra o rată a emisiilor de numai 136 g/km (varianta sedan) sau 139 g/km (varianta break). Modelul se califică astfel pentru eticheta EcoFlex, nepotrivită în cazul versiunii trecute, care oferea emisii de 179 g/km.
via | Opel
Comentarii (5)