Esential
4.3 | litri/100 de km este consumul dieselului de 130 de cai cu sistem start-stop. |
250 | de cai putere oferă motorul 2.0 turbo cu injecţie directă. |
4.3 | litri/100 de km este consumul dieselului de 130 de cai cu sistem start-stop. |
250 | de cai putere oferă motorul 2.0 turbo cu injecţie directă. |
Opel va profita din plin de ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Frankfurt şi va expune la standul său un facelift discret pentru Insignia, operat doar la nivel tehnic. Practic, modelul de clasă medie, vândut deja în peste 400.000 de exemplare, îşi va alinia motorizările la standardele întregii game. Vom vedea aşadar introducerea propulsoarelor pe benzină de 1.4 litri turbo şi 2.0 litri.
Primul, regăsit şi pe Astra şi Meriva, va fi asistat de o transmisie manuală şi va fi capabil să livreze 140 de cai putere şi 200 de Nm. Cuplul motor este cu 15% mai mare decât cel oferit de motorul înlocuit, 1.8 litri normal aspirat. În aceste condiţii, sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 10.9 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 205 km/h.
Noua motorizare primeşte şi un sistem start-stop, versiunea Sports Tourer reuşind astfel să consume doar 5.9 litri/100 de km şi să emită 139 g/km.
Alături de unitatea de 1.4 litri îşi va face apariţia şi motorul de 2.0 litri, cu injecţie directă, capabil să ofere 30 de cai putere în plus actualei versiuni Turbo. Unitatea, construită în întregime din aluminiu, a primit o serie de modificări importante, care urcă puterea maximă la 250 de cai putere, iar cuplul motor la 400 de Nm.
Resursele sunt transmise ambelor punţi prin intermediul unei tracţiuni integrale, garantând un sprint de la 0 la 100 de km/h în doar 7.5 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h. Mulţumită sistemului start-stop şi pneurilor cu rezistenţă redusă la rulare, Insignia Turbo poate consuma în ciclu urban doar 8.4 litri/100 de kilometri, emisiile fiind şi ele de 197 g/km.
Pentru motorizările diesel, respectiv versiunile de 130 şi 160 de cai putere ale motorului de 2.0 litri CDTI, Opel oferă acum sistem start-stop. Astfel, consumul mediu al versiunii entry-level pe motorină scade de la 4.9 la 4.3 litri, iar emisiile ajung la 115 g/km.
Versiunea mai puternică, cuplată la o transmisie manuală, poate accelera de la 0 la 100 de km/h în 9.5 secunde şi poate atinge o viteză maximă de 221 km/h.
Această motorizare poate fi asistată şi de o tracţiune integrală.Odată cu faceliftul, Insignia va primi şi o nouă servodirecţie, botezată REPS (Rack Assist Electric Power Steering), care variază asistenţa în funcţie de viteza de rulare.
via | Opel
:))
Nu conteaza ca esti pe langa, mai incearca nu ai nimerit
Faza tare e ca cdti-ul realizat in cooperare cu fiat si dezvoltat in continuare de GM la ora actuala e peste ce propun italienii.