Opel Insignia facelift ar putea primi un motor diesel de 1.6 litri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel Insignia ar putea primi un motor diesel de 1.6 litri, anunţă englezii de la Autocar. Potrivit primelor informaţii, unitatea face parte din noua gamă de propulsoare de cilindree mică şi va fi împărţită cu fratele mai mic al lui Insignia, Astra, cele două modele urmând să primească noile motorizări în decursul anului viitor. Motorizarea nouă în gama Insignia nu vine singură, aceasta urmând să fie implementată odată cu un facelift pentru modelul de clasă medie al constructorului german. Facelift-ul lui Opel Insignia este aşteptat să debuteze la Salonul Auto de la Geneva din 2013, în timp ce debutul comercial al acestei versiuni va avea loc abia în a doua parte a anului viitor.
Motorul 1.6 turbodiesel din gama Opel va înlocui "bătrânul" 1.7 CDTI şi va asigura partea de mijloc a gamei de diesel-uri de la Opel, umplând locul dintre 1.3 CDTI şi 2.0 CDTI. Propulsorul este dezvoltat de la zero şi promite să livreze puterea mai lin şi să fie mai silenţios. Pe lângă aceste îmbunătăţiri, cei de la Opel promit un nivel superior de putere şi un consum de carburant mai mic.
Primele informaţii sugerează faptul că Astra facelift va primi şi ea respectivul motor.Facelift-ul lui Opel Insignia este aşteptat să debuteze la Geneva alături de o parte frontală modificată şi un posterior schimbat. Cel mai probabil, nemţii au schimbat blocurile optice, barele de protecţie şi design-ul grilei faţă. Gama de culori şi portofoliul de jante ar putea fi şi ele îmbogăţite cu câteva elemente noi, în timp ce interiorul este aşteptat să primească alte ornamente.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
unul din cele mai performante din clasa sa.
In al doilea rand si eu am condus Insignia si chiar mi-a placut. Ca tinuta de drum, calitate a interiorului, senzatia de spatiu sau tinuta de drum mi-a placut. Nu o vad inferioara concurentei. Daca ar fi sa-i reprosez ceva ar fi ergonomia (multe butoane si de mici dimensiuni). In rest este o masina ok mai ales la mana a doua, faptul ca nu are pe cpota un W argintiu loveste tare in pretul sh. Si cu siguranta ca faceliftul va face ca preturile sh sa scada si mai mult.
In configuratia aleasa de mine masina se comporta impecabil, exceptional as putea spune, incapand cu dinamica si terminand cu confortul la volan.
Pe modul sport nu pot spune decat ca masina pur si simplu se lipeste de sosea, farurile cu xenon sunt intr-adevar 'inteligente' si la drum lung noaptea ofera toata lumina de care ai bevoie(de aceea am si adus vorba de ele), iar franele exceleaza - cred ca e un articol mai de demult care arata acest lucru. Un lucru nu mi-a placut in mod deosebit si anume directia prea asistata.
Daca vorbim de versiunile cu putere inferioara , fara flex ride, fara xenon atunci parca e alta masina. Am condus un 2.0cdti de 130cp si parca era o mica barca, ca sa nu mai spun ca sistemul de franare e mai slab (de la 180cp in sus insignia vine cu sistemul de franare de la v6 260cp).
Sunt versiuni si versiuni. Daca compari versiunile entry-level intre ele da un rezultat, daca compari versiunile mid-high level o sa vedeti alt rezultat.
O adevarata Insignia are nevoie de o configuratie buna (putere, flex ride, xenon, etc.). La fel cu si un Passat 1.6 entry-level care nu se compara cu un Passat 2.0 Sport line.