La finalul anului trecut, Opel a publicat primele imagini și detalii referitoare la Insignia facelift. În acel moment, reprezentanții producătorului din Russelsheim au promis că motorizările disponibile pe noua versiune vor fi detaliate cu ocazia prezentării oficiale de la Bruxelles.
Acum, modelul de clasă medie "a pășit" sub lumina reflectoarelor standului pregătit în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles, iar reprezentanții companiei au adus completările anunțate.
Opel Insigia facelift va fi disponibil atât în versiune sedan, cât și în variantă break (Sports Tourer). Spre deosebire de vechea versiune, Insignia facelift propune motorizări care fac parte din aceeași generație.
Pentru fanii motoarelor pe benzină, Opel propune trei unități. Versiunea de bază are 1.4 litri (3 cilindri) și oferă 145 de cai putere la 5.000 rpm și 236 Nm între 1.500 și 3.500 rpm. Resursele unității vor fi livrate cu ajutorul unei transmisii manuale cu șase trepte. Consumul mediu mixt anunțat de constructorul german este cuprins între 5.8 și 6.2 litri/100 de kilometri.
Al doilea motor pe benzină are 2.0 litri și dezvoltă 200 CP la 4.500 rpm și 350 Nm între 1.500 și 4.000 rpm.
În acest caz, resursele motorului vor fi gestionate de o cutie automată cu nouă trepte. Consumul comunicat de nemți pentru această versiune este de 7.3-7.6 litri/100 de kilometri.Vârgul de gamă va putea fi identificat sub denumirea GSi. Opel Insignia GSi facelift va fi disponibil împreună cu motorul pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 230 CP la 5.000 rpm și 350 Nm între 1.500 și 4.000 rpm. Și în acest caz, resursele sunt gestionate de o transmisie automată cu nouă trepte. În plus, pentru versiunea GSi, nemții propun un sistem de tracțiune integrală Twinster care mizează pe două ambreiaje (înlocuiesc diferențialul spate convențional) și un sistem de frânare special echipat cu tehnologia eBoost.
Singura motorizare diesel are 1.5 litri (3 cilindri) și propune 122 de cai putere la 3.250 rpm și 300 Nm între 1.750 și 2.500 rpm. Acesta va fi disponibil cu o transmisie manuală cu șase trepte. În acest caz, consumul mediu mixt comunicat de producătorul german este curpins între 4.6 și 4.9 litri/100 de kilometri.
Conform producătorului german, motoarele cu trei cilindri au cu până la 50 de kilograme mai puțin decât vechile versiuni, în timp ce motorizările de 2.0 litri sunt primele din gamă care oferă un sistem pentru dezactivarea cilindrilor.
Pentru moment, nemții nu au publicat și lista cu performanțele versiunilor (timp pentru 0-100 km/h sau viteză maximă).Pentru versiunea de top GSi, Opel a pregătit suspensia adaptivă FlexRide și un patru moduri de rulare: Standard, Tour, Sport și Competition.
Are dreptate Cheloo sa-si ia masina americana cu motor de 5 litri si s-o inmatriculeze in Bulgaria. Pe bune! Cretinismul european deja incepe sa arate grotesc, nu mai e de ras deloc.
Au renuntat la motorul V6 de 300hp.....pt. un 2L cu 230hp
Cand te gandesti ca niste compani se aliaza pt a reduce costurile de productie...te gandesti ca prin treaba asta castiga si clientu .....primind mai mult pt. mai putin......
Dar din cate observ.....primeste mai putin din mai mult:))))))
In America se intampla acelasi lucru. Buick a inceput sa vanda SUV-uri cu motoare 1.3 turbo in 3 cilindrii. Aici nu vorbim de un avans a tehnologiei, pentru ca tehnologia motoarelor este in mare aceiasi de decenii. Vorbim de schimbari fortate, care ranesc financiar consumatorul, cauzate de guvernele totalitar-marxiste ale (in special) Europei si mai nou a Americii. Aceste schimbari raneste consumatorul pentru ca aceste motoare sunt de o fiabilitate redusa.
Doar Mazda prin intelepciunea ei enorma a reusit sa supravietuiasca cu motoare decente in noul climat. Dar nu pentru mult. Vor fii fortati si ei sa se schimbe pe placul nazistilor bolsevici care conduc UE.
Prima si a doua generatie de Laguna la fel, au avut 1.6 aspirat, Citroen C5 III a avut 1.6 aspirat, Audi A4 1.6 aspirat prima si a doua generatie cred.
Nu vad de ce e insuportabil un 1.4 turbo 3 cilindri 145 CP si 240Nm.
Astea-s vremurile.
Pentru mine personal, generaţia Insignia A (mai ales versiunea facelift 2013 – OPC sau biturbodiesel) echivalează cu…cel mai reuşit sedan al acestui secol (cel puţin evaluând primele două decenii). Mă bucur de ea zi de zi, nu mă satur de arhitectura ei aparte (oricât aş savura-o) şi satisfacţia rezultată nu mi-o poate lua nimeni. Insignia B vine doar cu avantajul unui spaţiu mai generos, în rest…Chiar şi aşa, depistez destule exemplare de B pe străzile noastre. Şi da, îmi repugnă şi mie noua politică a “motoarelor de drujbă” şi înţelegem prea bine de ce ni se bagă pe gâtlej, dar…deja am scris tomuri pe acest subiect.
În orice caz, eu nu sunt om de 1.4 sau 1.5 L şi 3 cilindri. Să fie ei sănătoşi (Opel-ul sub tutelă PSA), dar îmi menţin părerea că se vor duce de râpă odată şi odată, în mod ireversibil…Iar alde NGMCO sunt ticăloşi, dar proşti…nu; au ştiut ei de ce au vrut să se dispenseze de o bombă cu ceas, chiar şi ştergând cu buretele insensibilităţii aproape 90 de ani de coabitare, pe care nu cred că i-am putea califica drept infructuoşi.
Apropo. Irepetabila epocă Opel KAD, amprenta tehnică şi estetică a lui Chevrolet asupra subsidiarei germane a unicului GM Corporation şi alternativa de lux la aristocraticul Mercedes-Benz…No comment.
Audi A4 b6 avant in versiune 1.6 cantarea 1350 kg cu 102Hp \148Nm (12.5 sec pana la 100km\h)
Insignia prefacelift in varianta de 1.5T 1420kg (cu 140hp \ 250Nm (9.7 sec \100km\h) PLUS ca varianta asta e cu 50kg mai usoara ca precedenta.. deci? nu ajunge? Unde zburati cu atatia cai si Nm? aaa stai ca nu zburati ca va e infundat DPF ul ca voi ati mers "la consum"
De fapt, ah, am uitat că noi am păşit în secolul supervitezei…de “downloadare” / “navigare” / “socializare”. Pe autostrăzile…transumanismului. Pe un asemenea “tronson” nu te amendează nimeni pentru niciun exces, ba încă ar fi sancţionat el, “imprudentul”, aflat în postura de “călcător de drepturi şi libertăţi fundamentale”.
80…Eşti blând cu realitatea. De regulă, alde coca & piţi (dar şi orice român “realizat” şi veşnic grăbit după “oportunităţi”) străbat localităţile de tranzit (musai pilotând “rachete” ghermane) intrând şi ieşind cu peste 100 la oră, că doar acest fapt a devenit o panoramă banală a ochilor mei (şi nu numai alor mei). Cu alte cuvinte, indicatoarele rutiere li se par un fel de hârtie igienică. Recunosc însă că, uneori, şi eu îi “dau blană”, dar numai pe interurban şi numai dacă drumul este drept şi liber. Şi oricum Diesel-ul trebuie “forjat” cât mai des posibil (nu-i nevoie să explic de ce).
Apropo, am comis, totuşi, o greşeală (privind achiziţia genului de motor) – în condiţiile traficului preponderent urban – pe care o prevăzusem, dar m-a convins/învins caroseria sublimă. Păi, ce să-i faci; eu reprezint tipologia celor care gândesc cu inima şi simt cu mintea şi de aceea am conştientizat întotdeauna că-mi voi atrage, inevitabil, multe necazuri în viaţa aceasta…
145 cp sint destui pt cerinte de spatiu si doar baza de miscare onorabil cu consum si taxe mici
nu a remarcat nimeni ca motoarele sint inca opel nu peugeot la care peste 1.6 pauza
prima generatie a fost mult mult mai frumoasa adevarat si cam grea insa solida fiabila
Skoda&VW au acest sistem inca din 2016. Suntem in 2020 si Opel abia acum s-a trezit. Acest sistem este foarte important pentru consum.Deci nu inteleg de ce o masina in 2020 cu tehnologie de 2016 mai paseste in lumina reflectoarelor. Motoarele sunt cam mici (doar 1.4 si 3 cilindri). Inteleg ca poti sa alegi si motoare mai mari dar la ei un motor de 2.0 consuma aproape 8 litri in fisa tehnica iar asta inseamna ca o sa scoti 10 litri. Ma indoiesc ca o sa aibe mari vanzari. Singurele lucru care imi plac exteriorul, interiorul ,spatiul si cred ca si portbagajul este destul de mare
Pana in urma cu ceva timp.......primul lucru care ma interesa la o masina era puterea.
Acum, dupa ce de aproape un an lucrez in Germania si fac naveta zilnic de 40 km, plus cam odata pe luna venit in Romania (300 Eur un dus-intors) la o masina ma intereseaza consumul.
In Germania merg in general cu 70-80 iar in Romania din Lugoj pana in Severin la fel....de altfel pe 150 km din Lugoj (unde se termina autostrada) si pana acasa fac maxim 3-4 depasiri....Drumul este foarte aglomerat asa ca......unde sa folosesti peste 100 cai?
A, sa nu uit......doar in Germania inca se mai poate merge mai rapid pe autostrada ca in Austia si Ungaria maxim 130 (plus multe zone cu limitare)
Apoi, mai este si varsta; am depasit perioada de "consurs" cu tot ce credeam eu ca pot depasi. Nu prea imi mai arde de alergat cu masina, acum conduc mult mai degajat si relaxat.
Dar, asa cum am zis, este doar parerea mea.
Cat despre ceilalti care ati comentat aici.....aveti dreptate cu totii doar ca in final nu parerea noastra conteaza ci a cumparatorului.
cea mai isteata alegere ar fi, dupa mine, dieselul. da-mi mie unul din ala pe un insignia combi si sunt cel mai fericit!!
Vrei sa zi ca toate motoarele sunt proaste. Crede-ma cand vei urca un deal vei ramane impotmolit si va trebui sa te ajute o masina adevara cu motor mai bun mai multi cai si un cuplu mai bun. Doar daca iti iei motorul cu tractiune integrala si 230 cai putere poate vei putea. Oricum, astept noua Skoda Octavia care are un exterior placut, interesant si frumos, un interior foarte tehnologizat cu peste 21 de sisteme de asitenta si siguranta, are si head-up display si motorizari puternice. Nici macar nu are head-up display sau alte gadgeturi. Sa oferi abia acuma pe o masina din 2020 o tehnologie care trebuia sa fie in gama inca din 2016 e chiar de rusine.
Eu am avut 125 CP pe Mondeo mk4 care are aproape 4,8 m lungime (cel cu hayon) și cântărea vreo 1540 kg. Crede-mă, mi-au fost mai mult decât suficienți, iar în depășiri nu prea era nevoie să retrogradez. Motorul avea 340 Nm, Insignia are 300 Nm. Într-adevăr, nu sunt nici un Schumacher, dar oricine e unul pe șoselele din țară (și nu numai) e un potențial criminal. Așa că eu consider că 120 CP și 300 Nm sunt suficienți Insigniei pentru un șofer potolit și rațional. Singura chestie aș avea cu cei 3 cilindri...
https://www.youtube.com/watch?v=rK9Y-a1-6JU&t=34s
asa pare a fi, sau mai bine zis sarcinile sunt mai mari, dar nu uita ca tehnologia materialelor a evoluat constant. e o diferenta colosala intre duritatea si finisajul metalului folosit in motoarele downsized actuale fata de cele aspirate normal de acu 20-30 ani. nanotehnologia, care, pentru unii cramponati in trecut, inca pare ceva SF si unealta diavolului, se foloseste in mod curent in productia motoarelor de generatie noua. nicio teama deci la mine legat de fiabilitatea micutelor turbo...iar turbina e imposibil sa "pice" daca avem disponibilitatea sa facem o mica cercetare sa intelegem cum functioneaza ea si sa o exploatam corect. altfel, toate raman doar povesti de rumegat la o bere.