Opel Insignia este cel mai bine vandut model din segmentul sau
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel Insignia este campionul vanzarilor in segmentul sau, detinand o cota de piata de 14.65 % in segmentul D in Europa. Opel a reusit sa vanda peste 1.700 unitati Insignia doar in luna iulie, dintre care 1132 au fost vandute persoanelor fizice. Clientii Opel au ales atat modelele Sedan, cat si SportsTourer, impartirea acestora in materie de vanzari fiind de 47:53. Modelul din Russelsheim s-a dovedit a fi extrem de popular in Italia, unde a acaparat o cota de piata de 21.27% si a fost vandut in 664 exemplare.
Cel mai popular nivel de echipare al lui Insignia este Cosmo, care a atras 92% din clientii Opel. Se pare ca acestia prefera un autoturism cu un nivel bogat de dotari, echipat cu numeroase artificii tehnice. Pe langa asta, 30% din toate unitatile Insignia cumparate sunt echipate cu jante de 19 sau de 20 inch, iar 32% dintre acestea beneficiaza de sistemul de faruri adaptive AFL. Sistemul de navigatie a fost ales de 70% dintre clientii lui Insignia, pe cand 50% dintre clienti au dorit si un interior imbracat in piele.
Via | Repubblica
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
mai bine suna asa:
Vectra este cuvantul pe care il puteti sterge...
Cam rar pe la biblioteca.
Toate cifrele in vanzari are pe Insignia in top.........Va salut, Ciao!
poate ca ' Insignia este din punct de vedere al vanzarilor in top"sau oricum altcuma,,dar sa nu faci asa dezacorduri
Masini facute de orezari in Anglia...sigur vorbesti de Honda? Adica de compania nr.1 in toate topurile de satisfactie a clientilor? Si de cand Accord se face in Anglia?
In alta ordine de idei, vrei sa te duc in vizita la un director de service Opel, sa-ti spuna cate ceva despre masinile astea? Nu zic decat atat: se umplu de bani service-urile Opel. Iar Insignia se vinde bine dintr-un singur motiv: e model nou si arata, pentru o anumita categorie sociala, cool. Peste cateva luni, o sa vorbim de un alt model nou care se va vinde mai bine. Si asa mai departe.
In alta ordine de idei, mai citeste si tu inainte sa aberezi in halul ala.
http://www.automarket.ro/stiri/lexus-a-detronat-porsche-in-clasamentul-jd-power-din-sua-22196.html
Iar JD Power este unul dintre cele mai sonore nume in domeniu...
E adevarat ca topul de mai sus mi se pare idiot dar topul asta e unul dintre cele pe care le invoci tu si spune cu totul altceva. Acura, care e tot o Honda, e ha ha tocmai pe 13...
Stie toata lumea ce fel de masini isi cumpara americanii
Sa ma mut in America acum cand se moare de foame?!?!? Nu m-am tampit prietene chiar daca am imbatranit nitel...
In primul rand, eu m-am referit la "toate topurile" despre care vorbea "sam"...Te rog sa citesti cu minima atentie daca tot vrei sa comentezi.
In al 2-lea rand, ce legatura are asta? Cu alte cuvinte imi dai dreptate: daca pentru America, Honda face masini proaste, inseamna ca...sunt proaste...DUH...Nu ma intereseaza care sunt motivele pentru care Honda face masini proaste (desi le stiu foarte bine) ci faptul ca le face proaste...
Discutia nu era referitoare la diferentele de calitate intre masinile aceleiasi marci ci la diferentele de calitate dintre marci.
In Franta si Germania au iesit nr.1 in clasamentul JD Power. Asta spune ceva. In State, lumea are alta perceptie asupra Honda, o privesc ca pe ceva banal. In plus de asta, calitatea Honda si in general a masinilor japoneze este ceva mai slaba decat in Europa sau Japonia. Dar de ce vorbim atat de Honda? Pana una alta, sa-mi spuna si mie cineva ce calitati forte are concret aceasta Insignia si cu ce se difera varful de vanzari al ei fata de cel al modelelor nou lansate carora li s-a facut enorm de multa publicitate.
Vorbim despre Honda pentru ca la un moment dat s-a spus un neadevar despre Honda...
Aceeasi perceptie distorsionata despre care vorbesti tu poate fi invocata si in cazul pietei europene.
Pentru Honda, pietele FR + DE sunt cam vax...America e #1, in cel mai nefericit caz, #2. Din punctul asta de vedere, topul facut pentru aceasta piata mi se pare mai reprezentativ. Oricum topurile de fiabilitate facute de JD Power sunt extrem de proaste. Daca te-ai saturat de SF-uri, atunci poti sa incepi sa citesti din astea. Same crap...
In alta ordine de idei, nici eu nu-mi dau seama ce are asa de special Insignia asta. Din ce am vazut pana acum, pot sa spun ca e facuta cam in graba, ce-i drept, cu un design bunicel. Adevarul il vom vedea peste un an 2 cand trece entuziasmul asta legat de "noutatea" masinii...