Esential
115 | g/km emite Insignia EcoFlex după instalarea sistemului start-stop. |
10.4 | secunde îi sunt necesare modelului Insignia EcoFlex, cu motor de 130 cai putere, pentru a atinge 100 de km/h. |
115 | g/km emite Insignia EcoFlex după instalarea sistemului start-stop. |
10.4 | secunde îi sunt necesare modelului Insignia EcoFlex, cu motor de 130 cai putere, pentru a atinge 100 de km/h. |
Deşi se bucura de unele dintre cele mai bune valori de consum şi emisii din segment, Insignia EcoFlex a vrut să se autodepăşească. Opel a anunţat revizuirea versiunii ecologice şi îmbunătăţirea performanţelor.
Sedanul de clasă medie, echipat cu motorul diesel 2.0 CDTI, a primit un sistem start-stop în standard şi o serie de modificări aerodinamice. Aceste elemente noi şi pneurile cu rezistenţă la rulare au făcut ca entry-level-ul EcoFlex, de 130 de cai putere, să emită cu 14 g/km mai puţin, adică numai 115 g/km.
Chiar şi aşa, performanţele păstrează un caracter decent: acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 10.4 secunde iar viteza maximă se opreşte la 207 km/h. Versiunea ecologică mai potentă, de 160 cai putere şi 350 de Nm, reuşeşte chiar performanţe mai bune: 8.9 secunde până la 100 de km/h şi o viteză maximă de 220 km/h.
via | autocar
Comentarii (7)