Esential
0.27 | este coeficientul de aerodinamicitate (Cx) a caroseriei noului model Opel Insignia. |
260 | CP va dezvolta cea mai puternica motorizare disponibila cu noul Insignia, o unitate V6 pe benzina. |
0.27 | este coeficientul de aerodinamicitate (Cx) a caroseriei noului model Opel Insignia. |
260 | CP va dezvolta cea mai puternica motorizare disponibila cu noul Insignia, o unitate V6 pe benzina. |
Opel va prezenta pentru prima data publicului atat versiunea notchback cu patru usi, cat si pe cea hatchback cu cinci usi ale noului sau varf de gama, modelul Insignia, in cadrul Salonului International Auto Britanic (23 iulie - 3 august). Constructorul german pregateste, astfel, o dubla premiera prin lansarea celor doua versiuni de caroserie inca de la debut. De asemenea, la show-ul londonez va fi prezentata si noua sigla Opel care va marca modelele germanilor incepand cu noul Insignia.
Noul Opel Insignia se poate lauda cu un design impresionant atat la nivel exterior, cat si la nivel interior. Ambele versiuni de caroserie se pot lauda cu o silueta eleganta, dar in acelasi timp dinamica, fiind desavarsite prin plafonul de tip coupe. Designerii noului automobil au creat in mod deliberat versiuni similare pentru a pastra frumusetea noului model de automobil de clasa medie al companiei Opel. Atat lungimea versiunii notchback, cat si a celei hatchback, este de 4.830 mm, iar ampatamentul ramane acelasi, de 2.737 mm.
Consumul de carburant, emisiile de CO2 si dinamica modelului Insignia au de castigat datorita eficientei aerodinamice desavarsite, rezultate in urma celor peste 650 de ore petrecute in tunelul de vant. Rezultatul: un coeficient aerodinamic de 0,27 care plaseaza modelul Insignia pe prima pozitie in clasa sa.
Lansarea pe piata inca de la inceput a ambelor versiuni, notchback si hatchback, este foarte importanta, mai ales pentru piete precum cele din Anglia si Franta, unde modelele cu 5 usi detin in mod traditional o cota de piata importanta in segmentul de automobile de clasa medie. Pe de alta parte, clientii germani si spanioli prefera in general berlinele notchback. Preturile pentru Europa de Vest vor fi facute publice pe data de 22 iulie la Londra, iar automobilele vor ajunge la dealerii germani inainte de finele anului, urmand ca la scurt timp sa poata fi disponibila si in Romania. Compania Opel se asteapta ca cele doua modele sa atinga cifre de vanzari similare.
Inca de la inceput, modelul Insignia va fi lansat cu o gama extinsa de motorizari. cp si culmineaza cu un motor V6 de 260 cp. Cele trei noi motoare turbo-diesel cu injectie directa, concepute exclusiv pentru modelul Insignia, au o cilindree de 2.0 litri si o gama de putere cuprinsa intre 110 si 160 cp.
Vor fi disponibile sapte tipuri de motoare, toate respectand standardele de emisii Euro 5, care vor fi conectate la transmisii automate sau manuale cu sase trepte de viteza. Gama celor patru motorizari pe benzina debuteaza cu un motor cu patru cilindri de 115Noul sasiu dezvoltat isi poate mari performanta prin adaugarea sistemului inovator integrat FlexRide mechatronic, precum si a sistemului performant Adaptive 4x4. Distributia extrem de rapida a cuplului pe cele patru roti asigura o stabilitate si o tractiune superioare, imbunatatind in acelasi timp performanta de manevrabilitate dinamica.
Via | GM
Vreau sa va felicit pentru articolul scris pentru Insignia, mai ales daca nu ati facut doar o traducere. Cei de la Opel isi doresc o revenire in forta in lupta cu deja plicticosul Passat, cu Mondeo "007", Laguna etc.
Se pare ca vor reusi - conform datelor initiale.
Cu toate acestea, chiar daca stati mult mai bine la acest capitol decat alti colegi, ar fi de evitat pe viitor repetitiile in propozitii consecutive a unor anumite expresii - in speta "se poate lauda" care putea fi inlocuit cu "se bucura de" etc.)
Deasemenea, tocmai pentru ca apare un superlativ, tinand de tendinta spre perfectiune, eficienta aerodinamica nu poate fi desavarsita, chiar daca Insignia ar fi prima in clasa cu Cx-ul de 0,27.
As fi zis ca are cea mai ridicata eficienta aerodinamica din clasa - desavarsita va fi cand va fi 0 (imposibila atat timp cate exista rezistenta la frecare).
Altfel, fain articolul si sper sa aveti cat mai multe asemanatoare si din ce in ce mai bune.