Opel Insignia, 24 de premii internationale intr-un singur an
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Opel aniverseaza un an de Insignia, un an in care si-a adjudecat majoritatea premiilor si distinctiilor din segment, modelul sau de clasa medie fiind foarte bine primit de presa de specialitate si de public.
In mai putin de un an, Opel Insignia a castigat 24 de premii si distinctii, acordate de grupuri pan-europene, de jurii compuse din experti, printre care titlul de "Masina anului 2009 in Europa". Mai mult decat atat, ca o confirmare a acestor distinctii, Insignia sedan este in acest moment cel mai vandut model din clasa sa.
Prima performanta notabila bifata de modelul german a fost consemnata inca din luna noiembrie a anului trecut, cand un juriu format din 59 de jurnalisti din 23 de tari au decernat premiul "Masina anului in Europa" noului Insignia. Au urmat apoi distinctii ca "Red dot" si "Auto Bild" pentru design.
Doua grupuri diferite din Marea Britanie au acordat autovehiculului Insignia titlul de "Masina <executive> a anului”. Danezii au fost si ei impresionati de sistemul Insignia ecoFLEX si de consumul sau redus de carburant, de 5.2 litri la 100 km.
La randul ei, varianta Sports Tourer a impresionat un juriu polonez.Inovatoarea camera video frontala cu sistem de recunoastere a semnelor de circulatie si functie de avertizare la depasirea benzii de rulare a castigat premiul Plus X, cea mai mare competitie europeana pentru produse tehnologice, sportive si de lifestyle. De asemenea, Andreas Haefele, directorul liniei de autovehicule Insignia, a primit premiul "Eurostar 2009" din partea prestigioasei publicatii Automotive News, pentru meritul de a fi creat o masina care fura clientii concurentei.
Sa nu uitam ca Insignia este automobilul care a castigat si premiul Autovot 2009, organizat de Automarket, ca de fiecare data, la inceput de an. Modelul Opel a devansat Volkswagen Golf la capitolul design si Dacia Sandero la capitolul calitate-pret, reusind sa se claseze astfel pe prima treapta a podiumului.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Opel in Romania
-
Opel Adam (2013-prezent) Preţ: 12.140 - 16.220 €
-
Opel Adam Rocks Preţ: 14.270 - 17.940 €
-
Opel Astra Preţ: 15.010 - 23.400 €
-
Opel Astra OPC (2012-prezent) Preţ: 28.110 €
-
Opel Astra Sports Tourer Preţ: 15.820 - 24.770 €
-
Opel Cascada (2013-prezent) Preţ: 21.750 - 29.865 €
-
Opel Corsa Preţ: 16.410 - 19.410 €
-
Opel Corsa (2014-prezent) Preţ: 11.110 - 18.540 €
-
Opel Corsa (3 usi) Preţ: 11.110 - 18.810 €
-
Opel Corsa Van Preţ: 12.010 - 12.210 €
-
Opel Crossland X Preţ: 13.350 - 20.700 €
-
Opel Grandland X Preţ: n/a - 33.300 €
-
Opel GTC Astra (2011-prezent) Preţ: n/a - 26.955 €
-
Opel Insignia Preţ: 20.400 - 35.400 €
-
Opel Insignia Country Tourer Preţ: 24.500 - 37.430 €
-
Opel Insignia Sports Tourer Preţ: 21.500 - 36.500 €
-
Opel Meriva facelift (2014) Preţ: 13.910 - 20.530 €
-
Opel Mokka X Preţ: 15.690 - 27.355 €
-
Opel Movano (2010-prezent) Preţ: 24.915 €
-
Opel Movano Combi (2010-prezent) Preţ: 28.525 €
-
Opel Vivaro Preţ: 20.955 €
-
Opel Zafira facelift Preţ: 20.720 - 27.680 €
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Fara niciun pic de rautate iti spun ca trebuia formulat altfel " Dar eu NU am vazut niciuna pe strada " !
Sigur, toate bune si frumoase cand o privesti in reviste, da alta-i treaba cand ajungi la dealer si studiezi oferta, ceri un drive-test, pui intrebari etc. Ajungi la concluzia ca masina e prea scumpa si nu-si face banii, de aia n-o vedeti pe strada... Degeaba ne aburesc jurnalistii auto cu articole din astea, ca noi traim in Romania, iar asteptarile noastre sunt diferite de cele ale occidentalilor.
Din pacate Opel n-a inteles asta. Imi pare rau pt ei, dar m-am hotarat pe o Laguna full-option...
Stiu ce vbesc, am avut 2 opel-uri pana acum printre care o vectra, iar insingnia am testat-o, stiu ce ofera... din experienta pot spune ca sunt prea multe dezavantaje ca sa le ignor...
Nu degeaba Opel e masina saracului in Germania !