După o serie de imagini teaser publicate în ultimele săptămâni, nemții de la Opel au prezentat acum noul lor prototip.
Opel GT X Experimental este un SUV compact 100% electric, al cărui rol principal este să evidențieze principalele schimbări de design care urmează să fie implementate pe viitoarele modele ale producătorului. Totodată, prototipul va sta la baza “electrificării” tuturor modelelor Opel până în 2024, ca parte din strategia “PACE!”.
“Cu ajutorul PACE!, avem o viziune clară cu privire la modul în care vrem să creăm un viitor de succes pentru Opel. Acest concept întruchipează valorile după care se ghidează Opel și, totodată, arată viziunea noastră privind mobilitatea în viitor,” a declarat Michael Lohscheller, CEO-ul Opel.
Compass și Vizor sunt cele două elemente noi care alcătuiesc identitatea vizuală a viitoarelor modele Opel. Pe de o parte, Compass organizează elementele de design pe două axe care se intersectează în zona Blitz-ului (logo-ul constructorului german).
Pe de altă parte, farurile, luminile de zi, camerele video și senzorii sistemelor de siguranță fac parte din segmentul de design numit "Vizor". În centrul acestuia se află, bineînțeles, logo-ul constructorului din Russelsheim.Numele GT X Experimental este inspirat de primul concept lansat de Opel acum mai bine de 50 de ani, respectiv Experimental GT din 1965. X-ul suplimentar subliniază dorința Opel de a dezvolta gama de SUV-uri. Astfel, până în 2021, Opel vrea ca 40% din vânzările sale să fie asigurate de SUV-urile din gamă.
Via Opel
Un concept pentru Europa şi atât. O să fie fabricat în China. Mda.
Europenii o să rămână de gât cu dieselul german şi plămânii găuri, cu 3 pedale ca la idioţi şi o mână ocupată muncită din greu cu un schimbator de viteze din secolul trecut !!!
Asta în timp ce pe alte continente conduc cu o singură pedală (vezi maşini electrice sau serios hibride) şi cu o singură mână (dacă nu full electrică, măcar un eCVT sau un CVT)
O maşină care se conduce cu o singură pedală şi fără schimbător, este din start mai sigură pentru că poţi FRÂNA sau SCHIMBA direcţia cu mai mult succes.
Şi condusul, în general, al unei maşini electrice sau hibride, sau măcar cu cutie automată este mult mai sigură,
dar "muncitorii la volan" încă nu au ieşit din carapace.
Americanii deja vor să treacă, cu succesul enorm al Tesla, la maşini autonome şi în România încă unii vor stick. Eu zic să vă puneţi stick şi pe maşina electrică când o fi.
Pe langa faptul ca textul e usor hazliu (ce se intampla daca schimbi directia fara succes? Eu am 2 pedale si schimb directia/franez cu succes de ani de zile, de multe ori pe zi)... poate ne explici cum faci o franare de urgenta cu o singura pedala.
Desi la masina de zi cu zi am trecut pe automata ma bucur de multe ori sa mai prind o manuala, mai ales pe un traseu montan, fiecare cu placerile lui.
omu' e bolnav cu caputzu...nu e agresiv, dar e un autoindoctrinat (periodic isi schimba tema abordata) si polueaza inutil.
Nimic nu stiti ...