După o pauză de 20 de ani, Opel Frontera a revenit oficial în gama constructorului german. Cu această ocazie, au fost publicate primele imagini cu noul SUV, care relevă un design complet nou pentru Frontera atât la exterior, cât și în interior. Totodată, aflăm și primele detalii tehnice despre noua generație a SUV-ului de la Rüsselsheim.
DESIGN URBAN ȘI DINAMIC
În ceea ce privește design-ul, noul Opel Frontera este adus la zi cu prezentul limbaj vizual al mărcii. Astfel, vechiul design robust din urmă cu peste 20 de ani este acum înlocuit cu un aspect proaspăt, urban și dinamic. Partea din față este caracterizată de grila neagră Opel Vizor în care sunt integrate și farurile LED cu o semnătură luminoasă în forma literei L. Tot aici avem și un mic scut de protecție integrat în bara din față, precum și elemente de protecție negre montate în aripile laterale, pentru un aspect ușor robust.
Exteriorul noului Opel Frontera mai este caracterizat și de plafonul vopsit într-o culoare contrastantă neagră, precum și de către jantele din aliaj de dimensiuni mari. Mergem apoi către partea din spate, unde putem observa un design interesant al montantului C, precum și stopurile LED separate pe două niveluri.
Sub sigla mare Opel este prezentă și inscripția cu numele modelului, iar aici avem și un scut de protecție integrat în bara din spate. De asemenea, observăm și un mic eleron care se extinde din plafon.SCAUNE FAȚĂ INTELIGENTE
Pentru moment, Opel ne oferă doar o singură imagine cu interiorul noului Frontera, însă este de ajuns să vedem câteva dintre detaliile importante. Remarcăm aici volanul ușor aplatizat în părțile superioare și inferioare, precum și ecranele de 10 inch pentru instrumentarul digital și sistemul multimedia. Cei care vor alege echiparea de bază vor primi o stație specială pentru telefon, prin care acesta va fi transformat în sistemul multimedia al mașinii.
Noul model primește și scaunele Intelli-Seat în față, care includ un slot ce ușurează presiunea asupra coccisului pentru un nivel de confort mai mare. Scaunele sunt îmbrăcate în materiale textile reciclate și prietenoase cu mediul.
Opel Frontera mai vine dotat și cu un încărcător prin inducție, care include și propriul său sistem de răcire. În față și în spate sunt prezente câte două porturi USB. Consola centrală include și o curea flexibilă pentru o tabletă.
Pasagerii din spate au la dispoziție buzunare speciale pentru telefoane, integrate în spatele tetierelor scaunelor din față.Portbagajul noului Opel Frontera oferă o capacitate de 460 de litri cu bancheta în poziție normală. Cu scaunele din spate rabatate, capacitatea portbagajului crește până la 1600 de litri. De asemenea, Opel oferă și bare longitudinale pe plafon, disponibile opțional și care pot transporta bagaje de peste 200 de kilograme.
VERSIUNI HIBRIDE ȘI ELECTRICE
Opel nu a oferit, până în acest moment, foarte multe detalii tehnice despre noul Frontera. Cert este că noul model va fi disponibil într-o versiune cu motor hibrid cu 48 de volți, precum și într-o versiune electrică. Detaliile despre aceste propulsoare nu au fost deocamdată dezvăluite.
Noul Opel Frontera ar urma să fie disponibil pe piața europeană începând din acest an. Constructorul german nu a anunțat prețurile noului model pentru moment.
via Opel
Primul frontera și al doilea aveau personalitate. Pedigree de isuzu.
Chiar daca aveau probleme electrice și cu rugina.
Primul frontera și al doilea aveau personalitate. Pedigree de isuzu.
Chiar daca aveau probleme electrice și cu rugina.
Ha ha hă. Cin știece stelantis o fi pe sub caroserie. Așa de departe seamănă a jeep ? Am citit că scaunele fata includ un slot pentru că coccis ul conducătorului sa se simtă bine . Cumva și ceva pentru flatulență ?
2008 , Skoda Kamiq, etc, desi in poze pare mai masiv. Despre motorizari, nu imi fac iluzii, nu au ce sa puna decât 1,2 turbo benzina pe la 130 cai.
Ce pretenții mai ai în 2024 când toate motoarele sunt de trotinetă și hibride de maxim 130 cai ca așa ne dictează minunata UE. Apropos, Europa nu poluează decât o treime din total, dar noi purtăm ponoasele și acum suntem obligați să umblăm cu motoare de trotinetă, care apropos, poluează mai rău: hibridele nu prea reduc poluarea și doar pt câțiva km. Restul e abureală. Iar electricele de fapt consumă energie produsă tot din elemente poluante. Asta cu reducerea poluării e un mare bullshit care nu-mi se bagă pe gât cum au băgat și covidul. Așa ca, vom conduce mașini cu carcase diverse: mari sau mai mici, dar cu o gamă destul de comună de motoare. Ca vor trebui să facă față reglementărilor euro 7. Deci nu mai contează prea mult. Diferă doar carcasa. Atât. Și o să ai câteva motoare toate în gama trotinetelor. Ce pretenții ai așteptări de offroad mai vrei în 2024 când suntem sclavii UE? Anii 90 au fost anii de aur din absolut toate punctele de vedere. Vom rămâne doar cu amintirea noi cei care am apucat să prindem.