Opel dezvăluie primele imagini sub camuflaj cu noua generație Astra

de Paul Cosma
Marti, 29.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a publicat primele imagini cu noua generație Astra, momentan în “haine” de camuflaj, și anunță că prezentarea oficială va avea loc în doar câteva săptămâni.

După mai multe teasere la începutul lunii iunie, Opel revine cu încă o serie de imagini în care putem observa silueta noii generații Astra. 

Modelul va beneficia în premieră de versiuni electrificate, iar producția este programată să înceapă în acest an. 

Nemții anunță că noul Astra a trecut toate testele cu brio și a intrat în linie dreaptă în procesul de “fine tuning” pentru lansarea versiunii de serie. 

Din punctul de vedere al designului, noua generație va primi o serie de elemente inspirate de la SUV-ul Mokka. Noul Astra va fi disponibil atât ca hatchback cu 5 uși, cât și în versiunea Sports Tourer.  

Producția va fi făcută la uzina din Rüsselsheim, iar nemții anunță că prezentarea oficială va avea loc în câteva săptămâni.

Via Opel

Comentarii (4)

  • Asta noua generație...pe sub camuflaj e niste tabla și pe sub tabla e un Peugeot.
    Lucru nu neapărat rău, din prisma stabilității la condus. Că și fost proprietar de Opel pot sa confirm că mașina vira cam că un dulap pe roti. Adică prost. Platforma Peugeot sper sa fie mai răsărită, dar va rog eu nu i mai ziceți Opel. Induceți lumea în oroare și asta nu i bine. Opel nu mai e Opel de prin al doilea război daca nu mă înșeală memoria. In rest beculete, ledulete, un downsizing cu hibrid, un diesel cu ad blue, nimic nou sub pălăria stelantis. Doar inca un mijloc de transport din punctul a in punctul b. Și niste bani jumuliți de la nostalgicii mărcii, căci fanaticii mărcii nu vor accepta niciodată să cumpere un Opel franțuzesc chit că i asamblat el în Germania. Asta i o bila albă, alături de platforma emp2. Daca ar fi și vreo șaișpe mii, m as înscrie la nostalgici, fiindcă interiorul la Astra inca mi se pare mai ergonomic decât cel de Peugeot, unde volanul e fix in pe direcția privirii in instrumentele de bord.
    22 12
  • Opel este la fel original cum este si Seat Leon,sau Octavia, Polo-Fabia-Ibiza, Passat -Superb, Kodiak- Tarraco-Tiguan Allspace si pot continua pana maine. Acolo nu e fix acelasi lucru ,ba mai mult poti sa ti iei chiar Touareg cu volan de Polo :))))
    Oricum va fi mult mai frumos decat Golf,ca toate generatiile de pana acum.
    Long live Opel !
    16 8
  • Bune remarcile tale, @nsrei. Ca să le completez însă (și fiindcă tot mi se prelungește încărcarea trotinetei offroad – electrică, Ediche !) încerc să creionez pe scurt ce ar trebui să conțină o adevărată analiză a evoluției / involuției mărcii Opel – dar care, din păcate, nu va apărea vreodată în presa auto.

    Da, noua Astra va fi un 308 mai ieftinache și ceva mai consensual ca stil, la fel ca duo-urile Corsa-208, Mokka-2008 etc.
    Ca fost proprietar… mulțumit de Opel (am avut Rekord și Omega-n anii 90), aș fi preferat păstrarea individualității actualei Astra vs. Pejo 308, compacta din Russelsheim fiind ultima mohicancă Opel 100%, inclusiv cu motoarele tricilindrice 1,2-1,4 l dezvoltate din era GM.
    ...Unele fără vibrații și mai economice decât Puretech-urile hexagonale, plus cu cuplu mai bun.
    Paradoxal, vânzările-s totuși slabe în ciuda discounturilor - inexplicabil după mine, dar mă opresc din despicat fire-n șaișpe pe tema foamei de pseudo-noutăți consumeriste la nivel vizual și eco-marxisto-progresist.
    Taman d-aia nu exclud să-mi trag o Astra… încă Opel (cu c.v. manuală, non-hibriz-brizată) cu discount maxim, adică exact înainte de lansarea ”noutății stelare” = fâs sclipicios.
    Pare ultima șansă de luptă… prin ferecarea portofelelor contra direcției standardizării eco-austere tip Stellantis, bătută-n cuie nu doar la Opel.

    Cauzele aparentului rateu al GM cu Opel / Vauxhall merită însă un pic de atenție, totul fiind de fapt o mega-mangleală contabilă a transnaționalei GM, care a încărcat R&D-ul Opel cu dezvoltarea mai tuturor modelelor mici/medii vândute la nivel global (Chevrolet-ex-Daewoo, Holden, Buick etc.)
    ...Cu costuri enorme, imposibil de recuperat prin ce vindea (bine totuși) Opel în Europa.
    La Rüsselsheim, în anii ”90, funcționa probabil cel mai baban centru european de R&D automotive, dar ”pe datorie” și grangurii GM au fost nevoiți în final să abandoneze dugheana, după nenumărate ”suveici”.
    Adică după așa-zise ”optimizări” ale optimiștilor fiscali :-) care-s de fapt mega-manevre mafiote cu aparență legală – doar legile-s ghidonate de lobby-ul megacorporațiilor.

    Chestii-trestii gen ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands” pe bobor nu-l interesează de fapt, anesteziat fiind de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice.
    ...La fel e și gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată REcunoscutele paradisuri fiscale.

    ”Follow the money” ar trebui să fie deci cărarea de investigare majoră și-n domeniul auto -- inclusiv a sifonărilor electro-bonusurilor aberante.
    ...To be continued însă și asta în vreun episod aviator, ăla promis pe tema lanțului-lesă. :-)
    30 2
  • Adnopel
    Încă odată,OPEL A MURIT!!Americanul tot ce atinge otrăvește iar francezul face rahat cosmetizat,vise plăcute!
    16 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru