Esential
6 | milioane de euro este valoarea investiţiei în noul showroom Opel din Bucureşti. |
6.58 | de procente este cota de piaţă înrgistrată de Opel în luna august, în România. |
6 | milioane de euro este valoarea investiţiei în noul showroom Opel din Bucureşti. |
6.58 | de procente este cota de piaţă înrgistrată de Opel în luna august, în România. |
Opel caută să îşi extindă influenţa în Bucureşti şi anunţă deschiderea unui nou showroom în partea de nord a capitalei. Cel mai nou partener al reţelei de dealeri, ajunsă acum la şapte, se numeşte Union Motor Car Sales şi este parte a grupului New Kopel.
Showroom-ul noului dealer va fi localizat pe şoseaua Bucureşti-Ploieşti, la numărul 145, şi va dispune de un spaţiu total de 4000 de metri pătraţi, destinaţi activităţilor de prezentare, service şi depozit de piese de schimb. Investiţia de 6 milioane de euro va reuni 100 de angajaţi, număr ce ar putea să crească în perioada imediat următoare.
Constantin Avromescu, Opel Country Director România, s-a declarat încântat de investiţia grupului New Kopel, văzută în acest moment ca fiind un nou indicator al succesului de care brandul se bucură în Europa şi România.
La rândul său, Dudy Perry, CEO al New Kopel, a declarat: "Suntem onoraţi că Opel a decis să ni se alăture în acest parteneriat.
Trebuie spus că acesta este rezultatul unei puternice relaţii de business, dezvoltată cu Opel de la intrarea New Kopel pe piaţa auto românescă, în 2005. Modelele Opel reprezintă aproape 25% din flota noastră, iar acest lucru se datorează faptului că sunt maşini de încredere, accesibile şi uşor de întreţinut", a încheiat Perry.Reţeaua de parteneri Opel include 42 de centre la nivel naţional, 40% din volumul de vânzări al acestora provenind din capitală. Deschiderea unui nou showroom Opel este motivată şi de creşterea constantă pe care a înregistrat-o Opel în România, în ultimele luni ale anului.
Timp de cinci luni consecutive, brandul din Russelsheim a consemnat rezultate pozitive, ce au culminat în iulie cu cea mai mare cotă de piaţă lunară din România, 6.58%. Aprecierea brandului s-a datorat în principal noilor modele Astra şi Insignia, ambele poziţionate în top trei vânzări din segmentul lor, în ţara noastră.
via | Opel România
Comentarii (0)