Opel Corsa S: versiune de 150 CP pentru subcompacta germană

de Daniel Popescu
Joi, 27.07.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a lansat versiunea Corsa S a popularului model subcompact, care primește același motor ca și cel disponibil pe Adam S: turbo de 1.4 litri și 150 de cai putere.

Cu 3 ani în urmă, Opel lansa Adam S, o versiune mai puternică a modelului de oraș, iar constructorul german a decis că a venit momentul ca și subcompacta Corsa S să beneficieze de un tratament similar.

Astfel a apărut Opel Corsa S, o versiune care din punct de vedere al performanțelor poate fi încadrată între Corsa și Corsa OPC. Corsa S împrumută kitul aerodinamic de pe Corsa OPC, alcătuit, printre altele, dintr-un spoiler fată și un eleron spate în culoarea caroseriei. În plus, modelul este disponibil în standard cu lumini LED de zi și jante de 17 inch.

La interior se remarcă volanul sportiv, scaunele sport Recaro din piele sau faptul că geamurile spate sunt fumurii, iar modelul este compatibil cu sistemele de infotainment Apple CarPlay și Android Auto.

Din punct de vedere al propulsiei, Corsa S împrumută pachetul disponibil pe Adam S. Astfel, vorbim despre o unitate turbo pe benzină de 1.4 litri care generează 150 de cai putere prin intermediul unei cutii de viteze manuale cu 6 trepte. Prin prisma acestor dotări tehnice, Corsa S accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.9 secunde, în timp ce viteza maximă este de 207 km/h.

Noul Opel Corsa S este disponibil în versiuni cu 3 și 5 uși, iar prețurile din Germania pleacă de la 18.400 de euro.

Via Motor1, Opel

Comentarii (23)

  • 150 CP si doar 8.9 secunde?
    10 0
  • Eu nu inteleg cum naiba astia de la opel au intotdeauna niste performante net inferioare celorlalti (mai ales nemti).
    Pai Octavia 1.8t Mk I de 150 de ani, acum 15 ani facea 0-100 cu 0.4 sec mai rapid... si era mai mare si mai grea.
    Opel Insignia de 260 CP e inferioara lui VW Passat DIESEL de 240 CP la acceleratii. Ca sa nu mai zic de Passat 2.0 280CP (atat Opel cat si VW au AWD), care cui doar 20CP in plyus face o-100 in 5.5 sec, fata de 7-7.6
    5 3
  • Parca s-au laudat ca le-au facut mai usoare. Ca sa nu mai spun ce consum mare are insignia de 260cp...
    Pacat de ele (opel), ca-s frumusele.
    5 3
  • Acei 150 cai sunt de fapt niste magarusi :)
    8 1
  • Japan4Ever
    Mazda Cx3 2.0 aspirat 120 CP 9.0 secunde%
    7 1
  • Nelu Pantofaru'
    Eu am Corsa E 1.4 90 cai benzina aspirat.

    Ca sa intelegeti, cei de la opel dau 13.2 secunde 0-100 insa scrie si in brosura ca datele astea sunt facute cu doua persoane + 35 kg incarcatura.

    Pe masurate, eu scot la a mea 11 sec pana la 100km/h.

    Mai mult de atat, este si filmulet pe net care tot 11 sec face.
    Asadar, nu e mai puturoasa decat celelalte, doar ca cei de la opel dau alte date (in defavoarea lor).
    4 1
  • @Nelu P...

    Cu tot respectul stimabile, chestia e ca si in testele facute de revistele germane, cu masuratori 0-100,160,200km/h se vede ca e mai slab.
    Eu o spun cu regret,deoarece chiar imi plac mult Opelurile ca aspect.
    Si in plus si preturile SH sunt rezonabile.
    0 2
  • Cylinder
    Cata dezamagire pe voi observ... Toti posesori de Ferrari si masini sport.. O luati sa faceti liniute? Unde, in Bucuresti unde viteza medie de deplasare nu depaseste 20 km/h!!? Vorbiti vorbe sa va aflati in treaba.
    7 7
  • @Nelu Pantofaru'
    100km/h pe ceas nu este egal cu 100km/h pe GPS sau masuratori...de aceaa iti iese acceleratia mai buna.
    2 1
  • GSI SAU S?
    voi vorbiti mult despre acceleratie dar nu va ganditi ca daca ar fi avut performante mai bune musca din felia lu corsa opc ? 6,5 opc si s cat sa aiba 7 ? chiar si 7.5 daca ar fi avut era periculos de aproape , asa ca poate e voita cifra asta de 8.9 care e chiar rezonabila pentru o masina de talia ei.
    3 1
  • @Cylinder, in primul rand ar trebui sa comentezi mai civilizat
    @Cylinder, nu te teme,nu suntem posesori de masini sportive, majoritatea chiar au masini mai lente decat aceasta Corsa
    Ideia este ca acei 150 CP ori sunt lesinati, ori altceva nu-i in regula cu masina, cifrele sunt mult mai slabe decat se asteapta majoritatea
    Si apropo, cai putere nu folosesc doar pentru liniute, te pot scapa din situatii chiar periculoase in traficul extraurban. O masina lenta este periculoasa pentru ca multe depasiri vor fi la limita
    8 3
  • "O masina lenta este periculoasa pentru ca multe depasiri vor fi la limita"

    nu stiu cat mergi tu pe soselele romaniei, dar situatiile extreme apar prin fortarea depasirii din motive de graba inconstienta. Personal nu prea am vazut debili cu harburi lente riscand astfel. Poate pentru ca cei care au astfel de "carute" isi cunosc masina si chiar stiu sa-si adaptezeze stilul de conducere in functie de putirinta motorului?

    o masina lenta (ca si una rapida) e periculoasa doar daca soferul e un BOU. Sa invinuiesti motorul de situatii periculoase e greseala de incapator ori de ageamiu.
    8 4
  • andrei
    Simplu. Toata puterea aia trece printr-o cutie de viteze. Care nu e ce trebuie. Vw are cutii bune de viteze, etajate corect si care ofera sprinturi bune.
    2 1
  • @vianu
    Poate nu te-ai plimbat destul sa vezi.
    Chiar alaltaieri am vazut pe unul cu o duba de cadeau tablele pe ea cum s-a bagat intr-o depasire. Si se vedea ca vine din fata inainte sa inceapa depasirea.
    3 0
  • @GSI sau S
    Pai ce ii oprea sa faca OPC-ul sa faca 0-100 in 6.5-6,7 precum concurenta si atunci puteau face GSI-ul sa faca 0-100 in 7.8n sec precum facea vechiul polo GT de 140 cp
    0 0
  • @@vianu

    cum ziceam, BOU-ul de la volan e vinovat si nu tabla pe care o conduce. Daca ar fi avut un motor mai tare ar fi fost normala depasirea? nu, totul tine cat de responsabil esti.

    ca fapt divers majoritatea celor care fac depasiri riscante au CP sub putere tocmai in ideea ca masina ii scoate de kkt. Mentalitate de ucigasi...
    3 1
  • Cine vrea sa isi faca un cont pe .auto-motor-und-sport.de si sa vada la teste.

    VW Arteon 2.0 tsi 4motion 280cp 350Nm -JANTE PE 18 CARE FAVORIZEAZA ACCELERATIILE SI CONSUMUL
    0-100:5.6 -160:13.9 -200: 23.5 Consum 10.3l/100km Consum sport 12.0

    Opel Insignia 2.0 turbo 4x4 260cp 400Nm -JANTE PE 20
    0-100:7.0 -160:16.9 -200: 29.3 Consum 9.8l/100km Consum sport 11.4

    Ambele au transmisie automata
    0 0
  • Erata.
    Jante de 18 pt OPEL
    si de 20 la VW
    0 0
  • someone
    s-ar putea ca OPEL sa aiba cifre inferioare si de consum sub concurenta, ( pt ca opel e mai lent si consuma mai mult decat VW, asta e clat ) poate si din simplul fapt ca opel e mai sincer cu publicul decat este concurenta....la asta v-ati gandit?
    @ vianu, de acord cu tine in ceea ce priveste depasirile....nu ai putere? stai draq pe curu tau / ai putere? nu abuza de ea
    2 0
  • @Cyrus: asa cum un kil de pene e cat un kil de mere, 150CP sunt 150CP, oriunde!!
    Problema/explicatia la Opel sunt de obicei rapoartele la cutia de viteza cu un focus pe consum mai mic. O fi ca motoarele la Opel consuma ceva mai mult decat la un VW (daca e asa??!!?) si ca aceasta masura ancearca sa compenseze, dar motoarele an sine nu sunt mai slabe...
    3 0
  • corect someone sunt prea sinceri
    0 1
  • @Zorba, nu-i intotdeauna asa
    Unii masoara puterea la motor, altii puterea finala la roata (VW sigur asa face)
    3 1
  • @Cyrus

    Bine, adevarul adevarat e ca motoarele VAG au mai multi cai in realitate(masurat pe dyno) decat declara ei oficial.
    Pe de alta parte stiu ca Opel Astra OPC de 280CP, masurat pe Dyno, avea doar 250CP.
    '
    Dar totusi, fata de BMW si MB tot se dwescurca mai slab, la ceeasi cai.
    BMW 328i de 245 cp, are 0-100 in 5,7 sec, deci tot mai bine decat cei 260 ai lui Insignia cu 7.0 sec
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru