Opel Corsa primeşte o motorizare 1.4 Turbo de 150 CP

de Sebastian Toma
Joi, 19.03.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a anunţat introducerea unei motorizări 1.4 Turbo de 150 CP în oferta Corsa. Varianta aceasta vine doar în compania a două niveluri de echipare şi poate fi comandată şi cu pachetul OPC.

Opel Corsa va fi oferit în curând şi în compania unei motorizări 1.4 Turbo de 150 CP, anunţă oficialii mărcii. Propulsorul dezvoltă un cuplu maxim de 220 Nm şi îi asigură modelului german un timp 0-100 km/h de 8.9 secunde şi o viteză maximă de 207 km/h. În ciuda valorilor bune anunţate la capitolul performanţă, consumul mixt în ciclul standardizat NEDC este de 5.9 litri la sută, iar emisiile de CO2 sunt de 136 grame pe kilometru. Spre deosebire de fratele OPC de 207 CP, varianta 1.4 Turbo de 150 CP a lui Corsa este disponibilă în ambele tipuri de caroserii din oferta constructorului german, iar clienţii pot alege între două echipări pentru aveastă variantă: Color Edition şi Innovation, oricare dintre ele putând fi comandată cu pachetul Turbo Plus, care include şi elementele estetice din kitul OPC.

Noua variantă de putere a propulsorului 1.4 Turbo din oferta celor de la Opel asigură cuplul maxim între 3.000 şi 4.500 de rotaţii pe minut, în timp ce puterea maximă este atinsă la 5.000 rpm. Unitatea este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte care angrenează roţile din faţă.

Repriza 80-120 km/h în treapta a cincea este realizată în 9.9 secunde, anunţă oficialii mărici germane. Propulsorul respectă normele Euro 6, are distribuţie variabilă, o turbosuflantă integrată în galeria de evacuare pentru reducerea masei totale şi a dimensiunilor generale.

Urmareste Automarket
Pachetul Turbo Plus, oferit opţional şi pentru această motorizare, implică un set de bare de protecţie cu design sportiv, praguri laterale sport şi un spoiler pentru capacul portbagajului oferit doar pentru varianta cu trei uşi a lui Corsa.
Oglinzile laterale au capace cu finisaj care imită fibra de carbon atunci când Corsa este comandată cu acest pachet. Habitaclul primeşte volanul sport OPC Line, îmbrăcat în piele, iar tot în piele sunt îmbrăcate şi nuca schimbătorului şi manşonul frânei de mână. Opţional, clienţii pot comanda scaune sport Recaro.

Via Opel

Comentarii (13)

  • someone
    mi se pare mie , sau cuplul e foarte sus in ture pentru un motor turbo? 3000-4500....
    dar ca si raport putere /consum e o varianta foarte buna intre 1.0 si OPC
    9 2
  • Interesant motor. Sper sa il vedem si pe Insignia
    5 8
  • din Iasi
    Mazda 2 cu 1,5 aspirat 115CP 8,7sec 0-100 km/h 200km/h :)

    http://www.automarket.ro/masini-noi/mazda/2-2014-skyactiv-g-115-i-eloop-man-revolution-top-111015/specificatii.html
    12 5
  • slabute performante pentru 150 cp. tipic opel
    15 7
  • Problema performantelor mai slabe e data din cauza greutatii. Corsa are in general o greutate de peste 1200 kg ceea ce e enorm. La clasa mica HB 1000-1050 kg maxim sunt de urmarit.

    Ca o paranteza, Sonic-ul HB american (aceeasi platforma) are 7.7 sec cu 1.4 138cp (motorul inlocuit de cel din articol) si 8.2 sec in varianta sedan (care are un portbagaj imens pt clasa mica de 502l).

    Nu inteleg de ce Opel se cacaie. Va avea si consum maricel...
    11 7
  • Haios mi se pare faptul, ca insusi Nubira II cu motor 2.0 135 CP BENZINA ( motor dezvoltat in concordanta cu Opel ) , obtine performante asemanatoare cu cel turbo 1.4 de 150 cp, iar Corsa este si mai usoara. Asadar nu inteleg care-i inovatia ? In afara de un impozit mai mic cu cateva zeci de lei ( care nu-i suma asa mare ) , nu vad nimic.

    face 0-100 in 8,9 sec , asa si ? Nubira face 0-100 in 8,5-9 sec in varianta de transmisie manuala.
    15 6
  • "Oglinzile laterale au capace din fibră de carbon"

    nu e fain? fuga dupa diminuarea greutatii a inceput!
    9 4
  • @Andy, e foarte buna si observatia ta. Uitasem de 1.4 de pe Sonic alias Aveo . Ai un like .
    12 3
  • misazaitev
    @Andy si MMA

    Aveti dreptate si nu prea ... In primul rand exemple ale contraperformantei Opel pot fi gasite si in Europa in gradinile unor producatori europeni si constau in modele contemporane si mai putin exotice ....

    Renault Clio 4 1.2 GT 120 cp accelereaza de la 0 la 100 km 8,6 secunde, iar VW Golf 1.4 TSI 150 cp in 8,2 secunde. Avand in vededere faptul ca ambele modele sunt mai grele decat Corsa, nu cred ca masa prea mare a masinii este motivul acestor performante initiale, ci vechea meteahna a celor de la Opel care nu au stiut niciodata cum sa puna putere pe asfalt.
    11 2
  • @Mishazaitev, de acord, sunt bune exemplele. Insa cred eu ca mai plauzibile ar fi niste comparatii chiar din curtea GM . Nu de alta dar motoarele care au fst concepute in trecut afirma conform datelor tehnice ca erau mai performante decat cele noi de la Opel. Dar sunt bune si exemplele tale.
    5 3
  • PS: @mishazaitev, am uitat sa pecizez. Am condus si VW Passat in trecu 2.3 VR5 150 cp ( o masina mai grea si cu motor aspirat ), iar performantele pe hartie erau asemanatoare cu Opel Corsa , in realitate insa, se misca excelent de bine . Am condus si Nubira 2.0 benzina, si am ramas din nou surprins de ceea ce poate masina, demarajele sunt iuti, cutia este elastica, in prima treapta poti ajunge la 60km/h .
    7 3
  • mishazaitev
    @MMA

    Si mie mi-a placut Nubira 2. Ceea ce am incercat eu sa spun este ca principala piata a lui Corsa va fi Europa si de aceea am dat exemple de masini cunoscute pe aceasta piata.
    5 2
  • @mishazaitev, da intr-adevar. Corsa este o masina reusita, dar pe piata din Europa va avea de infruntat rivali care deja si-au facut ''un renume'' ( daca ii pot spune asa ) , rivali precum Polo, Fabia, Fiesta , alternative mai interesante d.p.d.v al motorizarilor si eventual specificatiilor tehnice.

    Si mie mi-a placut Nubira 2, mai ales scaunele destul de confortabile, silentiozitatea ei la relanti si multe altele, consumul era cam mare, in schimb masina iti punea zambetul pe buze de fiecare data cand ''piscai'' acceleratia, botul se ridica, avea un bot foarte lung care iti dadea senzatia de limuzina mai mare atunci cand te puneai la volan, directia era hidraulica, adica ''de scoala veche'' , si iti oferea o precizie mai buna decat cele asistate electric din ziua de azi, imi dadea senzatia ca cursa volanului era mai scurta cand viram, la viraje datorita suspensiilor moi orientate spre confort avea un oarecare ruliu, dar mi-a pacut ca se incapatana sa stea cat mai pe trasa ( suspensiile erau si ele tip McPherson fata si spate, lucru, care azi il gasim la masini ceva mai scumpe, multi constructori punand brate pe puntea spate ) . Daca as avea ocazia as mai conduce-o inca odata. Dar si la VW Passat B5 VR5 am admirat feelingul pe care ti-l ofera. Sper sa nu par plictisitor cu acest comentariu . Toate cele bune ! Imi cer scuze de greselile gramaticale din comentarii, am postat de pe mobil.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru