Opel Corsa va fi oferit în curând şi în compania unei motorizări 1.4 Turbo de 150 CP, anunţă oficialii mărcii. Propulsorul dezvoltă un cuplu maxim de 220 Nm şi îi asigură modelului german un timp 0-100 km/h de 8.9 secunde şi o viteză maximă de 207 km/h. În ciuda valorilor bune anunţate la capitolul performanţă, consumul mixt în ciclul standardizat NEDC este de 5.9 litri la sută, iar emisiile de CO2 sunt de 136 grame pe kilometru. Spre deosebire de fratele OPC de 207 CP, varianta 1.4 Turbo de 150 CP a lui Corsa este disponibilă în ambele tipuri de caroserii din oferta constructorului german, iar clienţii pot alege între două echipări pentru aveastă variantă: Color Edition şi Innovation, oricare dintre ele putând fi comandată cu pachetul Turbo Plus, care include şi elementele estetice din kitul OPC.
Noua variantă de putere a propulsorului 1.4 Turbo din oferta celor de la Opel asigură cuplul maxim între 3.000 şi 4.500 de rotaţii pe minut, în timp ce puterea maximă este atinsă la 5.000 rpm. Unitatea este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte care angrenează roţile din faţă.
Repriza 80-120 km/h în treapta a cincea este realizată în 9.9 secunde, anunţă oficialii mărici germane. Propulsorul respectă normele Euro 6, are distribuţie variabilă, o turbosuflantă integrată în galeria de evacuare pentru reducerea masei totale şi a dimensiunilor generale. Pachetul Turbo Plus, oferit opţional şi pentru această motorizare, implică un set de bare de protecţie cu design sportiv, praguri laterale sport şi un spoiler pentru capacul portbagajului oferit doar pentru varianta cu trei uşi a lui Corsa. Oglinzile laterale au capace cu finisaj care imită fibra de carbon atunci când Corsa este comandată cu acest pachet. Habitaclul primeşte volanul sport OPC Line, îmbrăcat în piele, iar tot în piele sunt îmbrăcate şi nuca schimbătorului şi manşonul frânei de mână. Opţional, clienţii pot comanda scaune sport Recaro.Via Opel
dar ca si raport putere /consum e o varianta foarte buna intre 1.0 si OPC
http://www.automarket.ro/masini-noi/mazda/2-2014-skyactiv-g-115-i-eloop-man-revolution-top-111015/specificatii.html
Ca o paranteza, Sonic-ul HB american (aceeasi platforma) are 7.7 sec cu 1.4 138cp (motorul inlocuit de cel din articol) si 8.2 sec in varianta sedan (care are un portbagaj imens pt clasa mica de 502l).
Nu inteleg de ce Opel se cacaie. Va avea si consum maricel...
face 0-100 in 8,9 sec , asa si ? Nubira face 0-100 in 8,5-9 sec in varianta de transmisie manuala.
nu e fain? fuga dupa diminuarea greutatii a inceput!
Aveti dreptate si nu prea ... In primul rand exemple ale contraperformantei Opel pot fi gasite si in Europa in gradinile unor producatori europeni si constau in modele contemporane si mai putin exotice ....
Renault Clio 4 1.2 GT 120 cp accelereaza de la 0 la 100 km 8,6 secunde, iar VW Golf 1.4 TSI 150 cp in 8,2 secunde. Avand in vededere faptul ca ambele modele sunt mai grele decat Corsa, nu cred ca masa prea mare a masinii este motivul acestor performante initiale, ci vechea meteahna a celor de la Opel care nu au stiut niciodata cum sa puna putere pe asfalt.
Si mie mi-a placut Nubira 2. Ceea ce am incercat eu sa spun este ca principala piata a lui Corsa va fi Europa si de aceea am dat exemple de masini cunoscute pe aceasta piata.
Si mie mi-a placut Nubira 2, mai ales scaunele destul de confortabile, silentiozitatea ei la relanti si multe altele, consumul era cam mare, in schimb masina iti punea zambetul pe buze de fiecare data cand ''piscai'' acceleratia, botul se ridica, avea un bot foarte lung care iti dadea senzatia de limuzina mai mare atunci cand te puneai la volan, directia era hidraulica, adica ''de scoala veche'' , si iti oferea o precizie mai buna decat cele asistate electric din ziua de azi, imi dadea senzatia ca cursa volanului era mai scurta cand viram, la viraje datorita suspensiilor moi orientate spre confort avea un oarecare ruliu, dar mi-a pacut ca se incapatana sa stea cat mai pe trasa ( suspensiile erau si ele tip McPherson fata si spate, lucru, care azi il gasim la masini ceva mai scumpe, multi constructori punand brate pe puntea spate ) . Daca as avea ocazia as mai conduce-o inca odata. Dar si la VW Passat B5 VR5 am admirat feelingul pe care ti-l ofera. Sper sa nu par plictisitor cu acest comentariu . Toate cele bune ! Imi cer scuze de greselile gramaticale din comentarii, am postat de pe mobil.