Opel Corsa GSi a revenit în gama costructorului german. Primele imagini și detalii au fost publicate în luna mai, iar acum, hatchback-ul poate fi comandat și în România.
Noul Corsa GSi calcă pe urmele lui Insignia GSi și preia o motorizare deja existentă în gamă. Sub capota hatchback-ului de clasă mică se află motorul de 1.4 litri turbo care produce 150 de cai putere la 5.000 rpm și 220 Nm între 3.000 rpm și 4.500 rpm. Resursele unității pe benzină sunt gestionate de o cutie manuală cu șase trepte. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 8.9 secunde, iar viteza maximă este de 207 km/h. Conform oficialilor germani, în treapta a cincea, Corsa GSi are nevoie de 9.9 secunde pentru a accelera de la 80 km/h la 120 km/h.
Atât motorul, cât și transmisia au fost special adaptate pentru un stil dinamic de conducere. Noul Opel Corsa GSi este disponibil doar în varianta cu trei portiere, iar arhitectura folosită de nemți a fost preluată de pe Corsa OPC. La nivel exterior, hatchback-ul din Russelsheim integrează prize de aer mai mari, o grilă revizuită și o capotă ușor modificată. Pachetul exterior conține un eleron, dar și un set de jante de 18 inch (17 inch în versiunea de bază) fabricate din materiale ușoare (310 euro).
Pentru nuanța de caroserie Mandarina (foto), clienții au de scos din buzunar încă 600 de euro.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | GSi |
1.4 Turbo | Benzină 150 CP |
Man6 | 16.650 |
Standard, Opel Corsa GSi oferă următoarele: lumini de zi cu LED, mânere exterioare în culoarea caroseriei, oglinzi electrice și încălzite, pachet Carbon, ornament sistem de evacuare, sistem electric pentru reglarea farurilor, computer de bord, sistem audio cu 6 difuzoare, sistem de frânare cu discuri pe față și spate, asistent la pornirea din rampă, sistem start/stop, coloană de direcție reglabilă pe înălțime și adâncime, geamuri electrice, interior Sport, pedale sport, scaune față sport, indicator pentru schimbarea treptelor de viteză, volan sport și jante de 17 inch.
Pachetul Driver Assistance 2 costă 620 de euro și include: sistemul de avertizare cu privire la părăsirea benzii de rulare, indicator pentru distanță, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație și sistemul de avertizare privind o coliziune frontală.
Parbrizul încălzit este disponibil pentru 150 de euro, iar sistemul automat de climatizare costă încă 290 de euro. Senzorii de parcare costă 240 de euro, iar camera pentru mersul cu spatele este oferită pentru suma de 390 de euro. Scaunele sport Recaro sunt standard pe versiunile echipate cu tapițeria din piele Jet Black (650 de euro).Întrucât Opel oferă Corsa GSi doar într-o versiune cu trei portiere, singurul rival direct rămâne Ford Fiesta ST Line. Restul hatchback-urilor de clasă mică fie nu vin într-o variantă cu trei uși, fie nu oferă un nivel de putere apropiat de cel al modelului german.
NOUA SKODA OCTAVIA vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Corsa GSi 1.4 Turbo, Man |
150 | 6.1 | 8.9 | 16.650 |
Ford Fiesta ST Line 1.0 EcoBoost, Man |
140 | 4.5 | 9.0 | 17.650 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Comentarii (1)