Opel şi-a propus deja să stabilească recorduri cu noua generaţie a modelului Corsa. Subcompacta germană este oferită alături de o versiune care va fi pe placul celor zgârciţi: Ecoflex. Denumirea este aplicată celor mai economice versiuni din gama Opel.
În cazul lui Corsa însă, lucrurile au fost duse la extrem, întrucât modelul german se poate lăuda cu un consum mediu de numai 3.1 litri/100 de kilometri. Astfel, Corsa 1.3 CDTI Ecoflex devine cel mai eficient Opel din istorie şi cel mai economic diesel de pe piaţă.
Modelul german este echipat cu un motor cu patru cilindri, de 1.3 litri, capabil să livreze 95 de cai putere şi 190 de Nm, disponibili între 1750 şi 2500 de rotaţii. Resursele sunt administrate cu ajutorul unei transmisii Easytronic 3.0 cu cinci rapoarte, capabilă să ofere eficienţa unei cutii manuale.
Nu lipsesc nici elementele esenţiale pentru obţinerea unui consum redus: anvelopele cu rezistenţă redusă la rulare, sistemul de recuperare a energiei la frânare şi sistemul start-stop. Toate aceste îmbunătăţiri oferă consumul record despre care vă vorbeam şi o rată a emisiilor de numai 82 g/km.Noul Opel Corsa 1.3 CDTI Ecoflex va fi disponibil pe piaţa din Germania începând cu luna martie, deci restul pieţelor europene vor urma în scurt timp.
Asa-s de satul de cifre dinastea "oficiale"...
nu ridica inca piatra. Nu stii inca ce poate motorul.
poti cauta pe sprintmonitor...consumul pe diesel pentru Corsa cu motoare de pana in 95CP este in medie de 4.7L.
Sunt convins ca motoarele sunt din ce in ce mai eficente dar atat producatorii cat si detractorii au partea lor de dreptate. Depinde mult de cum folosesti motorul si cat de mult iti pasa de el.
In salbaticia din Romania, unde daca lasi 10 metri in fata ta pentru o frana de motor inaintea unui semafor rosu iar in 5 secunde se baga un romanache care se grabeste sa prinda un loc mai in fata la rosu, e foarte greu de atins cifra de consum din specificatii.
discutia, stii doar, e veche. Dar unii chiar nu vor sa iasa din ale lor. Nu vor sa invete nimic si nu asculta nimic. Cultura, educatie, obiceiuri sunt multe la mijloc.
cifra de 3,3 a lui LUCCI de mai sus este foarte reala pt consum in afara localitatii la mers normal, fara excese.
ba chiar as adauga ca la drum lung de mai multe mii de chilometri in afara tarii poate scadea sub 3,3 - testat bucuresti viena si retur, consum ~3,1.
nu m-ar mira sa ajunga motorul de pe corsa e la mediu 3,1!