Opel mai are o supriză pentru fanii din România. Dacă la începutul zilei, reprezentanții constructorului german au publicat primele imagini și detalii referitoare la versiunile cu motoare cu combustie internă ale noii generații Corsa, acum producătorul din Russelsheim a publicat prețul de ponire pentru modelul electric Corsa-e.
Pe piața din România, noul Opel Corsa-e are un preț de pornire de 29.600 de euro. Conform reprezentanților Opel, listele de rezervări/precomenzi pentru piața locală încă nu au fost deschise, dar livrările vor demara în primăvara anului viitor.
Versiunea de bază pregătită de Opel oferă, printre altele, climatizare automată, pornire fără cheie și un sistem multimedia cu ecran de 7 inch compatibil cu Android Auto și Apple CarPlay. Pe lista sistemelor de siguranță incluse în echiparea de bază se numără Front Collision Warning cu Automatic Emergency Braking (AEB) cu funcție pentru detectarea pietonilor, dar și Lane Keep Assist și Electric Parking Brake (EPB).
Opel Corsa-e este echipat cu un motor electric de 100 kW (136 CP) și 260 Nm.
Accelerația de la 0 la 50 km/h are loc în 3.1 secunde, iar pentru repriza 0-100 km/h modelul german are nevoie de 8.1 secunde. Bateria pregătită de Opel are o capacitate de 50 kWh care promite o autonomie de 340 de kilometri, valoare calculată conform standardului WLTP. Acumulatorul poate fi încărcat la stații de încărcare rapidă într-un interval de 30 de minute (la o stație cu putere de 100 kW) pentru a ajunge la o capacitate de 80%.
Opel Corsa-e vs. concurența |
|||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (KM) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Corsa-e Electric |
136 | 340 | 29.600 |
Renault Zoe ZE 40 Electric, Intens |
109 | 300 | 35.350 |
BMW i3 facelift 120 Ah Electric |
170 | 310 | 39.806 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Acum, la Corsa-e, diferenta e de doar 300 de euro. Just saying...
Prețul final de cca. 20K € nu-i deci prea mare -- comparativ cu al lui Zoe mai ales, care va transpira se pare din 2020 pe piața eco-hipsterească.
Nici chiar privit la modul relativ (adică ...cu fără bonus ori cu pomană redusă) nu-i prea mare, fiindcă-n Vest versiunile de top GS-Line (1.2 Puretech 130 CP) pornesc de pe la 24.000.