Opel Corsa a trecut în plan secund în cadrul unei şedinţe foto de studio realizată de Karl Lagerfeld, celebrul fotograf şi creator de modă german. Choupette Lagerfeld, pisica birmaneză a artistului, a fost vedeta principală a unei şedinţe foto inedite realizată pentru un calendar dedicat celei de-a cincea generaţii a lui Corsa. În cei 32 de ani de existenţă ai modelului, Corsa a fost fotografiată în numeroase ipostaze, dar niciodată în compania unei pisici reale. Prima ipostază de acest gen a apărut pentru prima generaţie Corsa, când personajele animate Tom şi Jerry îşi derulau clasicul joc ”de-a şoarecele şi pisica” folosind o machetă a unui Corsa. "Formula «Supermodel pe mașină» devine încet-încet plictisitoare. Karl Lagerfeld a găsit o nouă şi inedită abordare a acestui subiect," a declarat Tina Müller, directorul de marketing al mărcii Opel.
Noul Opel Corsa - a cincea generaţie a citadinei germane se prezintă oficial
Deşi pare o glumă la prima vedere, designerul german este foarte serios în privinţa animalului său de companie, care i-a fost muză pentru o linie de accesorii pentru doamne care îi poartă numele. Choupette Lagerfeld a pozat în trecut şi pentru coperta ediţiei germane a revistei Vogue, când a fost ţinută în braţe de Linda Evangelista. Modelul Linda Evangelista a făcut parte din campania publicitară cu manechine pentru Corsa la sfârşitul mileniului anterior, atunci când a apărut într-un spot publicitar Opel împreună cu Christy Turlington, Tatjana Patiz, Kate Moss şi Naomi Campbell. Pisicii birmaneze pe nume Choupette i s-a acordat o "libertate creativă" la întâlnirea cu a cincea generaţie a lui Opel Corsa într-un studio din Paris, fotograful german lăsând pisica să descopere singură formele maşinii, iar rezultatele se văd în cadrele ataşate. Pisica lui Karl Lagerfeld este cunoscută şi în social media, animalul de companie având 43.000 de urmăritori pe Twitter şi alţi 29.850 pe Instagram. În mod ironic, niciunul dintre cele două conturi nu au fost administrate sau create de Lagerfeld sau de echipa lui, ci au pornit dintr-o glumă a editoarei Asley Tschudin. Totodată, animalul de companie al celebrului designer a fost un cadou din partea lui Baptiste Giabiconi, cel mai bine plătit model masculin din lume şi faţa masculină a tuturor reclamelor Chanel, Fendi şi, desigur, Karl Lagerfeld.Via Opel
Urasc femeile de genul asta :))))