Opel: "Compania trebuie să îşi recâştige clienţii de pe piaţa locală"

De Cornel Șocariciu
Publicat Duminica, 11.07.2010
Nick Reilly, directorul executiv Opel, a vorbit despre situaţia nefavorabilă în care se află constructorul din Russelsheim în Germania şi despre soluţiile pe care acesta trebuie să le adopte.

În cadrul unui congres care a avut loc în Bilbao, Nick Reilly, directorul excecutiv Opel, a declarat că producătorul de automobile din Russelsheim trebuie să îşi recâştige imaginea pe care o avea în Germania. Pentru a demonstra cât de mult a decăzut Opel în Germania, Nick Reilley a prezentat câteva statistici cu privire la achiziţionarea maşinilor noi.

În prezent, în Germania sunt înmatriculate 41.74 de milioane de maşini din care 12.8% sunt produse de constructorul din Russelsheim, ceea ce înseamnă că un automobil din opt este de provenienţă Opel. În ceea ce priveşte ultimele cinci luni, în Germania au fost înmatriculate 1.18 milioane de maşini din care 7.4% sunt exemplare Opel, ceea ce înseamnă că un autoturism din 13 aparţine constructorului din Russelsheim.

Compania consideră că această breşă reprezintă o şansă pentru a creşte din nou. Conform publicaţiei The Financial Times, constructorul din Russelsheim doreşte să ofere posesorilor de exemplare Opel o reducere de 2.500 de euro dacă sunt de acord să renunţe la maşina veche pentru una nouă. Această politică a Opel se aseamănă cu programul de înnoire al parcului auto, demarat anul trecut în Germania.

Via | Autonews

Comentarii (1)

  • prime de la producator
    Cred ca asta e viitorul PRIMA-BONUS trewbuie acordata de fiecare producator si nu de stat adica din banii tuturor cetatenilor.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru