După Vivaro-e, familia de autovehicule comerciale electrice Opel s-a îmbogățit cu un nou model. Este vorba despre Combo-e, construit pe plaforma CMP a grupului PSA. Aceeași pe care o folosește Opel Corsa-e sau Peugeot e-208.
Opel Combo-e este disponibil în două variante. Versiunea standard are o lungime de 4.4 metri, un ampatament de 2.785 milimetri, sarcină utilă de până la 800 de kilograme, capacitate de tractare de 750 kilograme, volum pentru încărcătură de 3,3 - 3,8 metri cubi și poate transporta obiecte cu lungimi de până la 3.090 milimetri.
MOTOR ELECTRIC DE 136 CP
De partea cealaltă, versiunea extralungă XL propune o lungime de 4.75 metri, un ampatament de 2.875 milimetri și un volum de încărcare de până la 4.4 metri cubi. Aceasta poate transporta obiecte cu o lungime de până la 3.440 milimetri și are șase inele de ancorare pe podea, care păstrează marfa la locul ei.
Noul vehicul electric comercial de la Opel poate transporta, la nevoie, și persoane.
Până la cinci pasageri dacă ne referim la versiunea crew van a lui Combo-e XL. În acest caz, încărcătura este depozitată în spatele peretelui despărțitor.Clienții care au nevoie de o variantă mai robustă, Combo-e poate fi comandat și cu sistemul de control al tracțiunii IntelliGrip.
Sistemul de propulsie este 100% electric și dezvoltă 136 de cai putere si 260 Nm cuplu. În aceste condiții, și în funcție de varianta aleasă, mașina atinge 100 de km/h in 11.2 secunde, iar viteza maximă este limitată la 130 km/h.
Unitatea este montată pe puntea față și este alimentată de o baterie de 50 kWh. Autonomia anunțată de producător este de până la 275 de kilometri.
Încărcarea se poate face la stații rapide (100 kW), caz în care repriza 20 - 80% durează 30 de minute. Noul Combo-e este echipat standard cu încărcător de 11 kW sau unul de 7.4 kW, pentru încărcarea la stații AC.
AUTONOMIE DE 275 KILOMETRI
Lista cu sisteme de siguranță include sistemul de control la deplasarea în pantă, sistemul de asistență pentru menținerea benzii de rulare și controlul stabilității remorcii.
Acestora li se alătură indicatorul de încărcare (de sarcină) pe bază de senzor, unic în cadrul segmentului său.
Acesta îi permite șoferului să verifice, prin simpla apăsare a unui buton, dacă autovehiculul este supraîncărcat.via Opel
Comentarii (5)