Pentru crește interesul față de actualul Cascada, Opel anunță introducerea unei noi variante de motorizare pentru decapotabila sa. Este vorba despre un propulsor CDTI de 2.0 litri, recent introdus și pe modelele Insignia și Zafira Tourer.
Agregatul cu patru cilindri poate dezvolta 170 de cai putere și se laudă cu un cuplu motor de 400 Nm. Comparativ cu unitatea pe care o înlocuiește (de 165 de cai putere), noul motor CDTI oferă cu 3% mai multă putere și cu 14% mai mult cuplu.
În comunicatul oficial care anunță lansarea noii versiuni, Opel susține că motorizarea proaspăt introdusă respectă normele de poluare Euro 6 și poate garanta un consum mediu de numai 4.9 litri/100 de kilometri, atunci când este asistată de o transmisie manuală. Accelerația de la 0 la 100 de km/h se face în 10.3 secunde, iar viteza maximă ajunge până la 218 km/h.
Opel a anunțat și prețurile pentru noua motorizare diesel pe piața din Germania. Ea va pleca de la 30.500 de euro.
Insignia la fel e greu, nu stiu cum e noul Astra.
E o masina frumoasa, fiabila, nu am auzit probleme, insa n-am vazut niciuna in realitate. Mereu vad multe modele cabrio, dar nici un Cascada.
deci dieselul pe o decapotabila e o ... mare prostie, mai ales daca e de capacitate mare
la astia de la Opel, cu problemele lor, nici boii nu le trag klumea